cichutki, przy wyższych obrotach z miłym , sportowym brzmieniem. (Miller Cycle)
4,0
Skrzynia biegów
bardzo miękko zmienia biegi. Nie odczuwa się że to 4 stopniowy automat.
4,0
Układ jezdny
komfortowo po dziurach, bezpiecznie na szybko pokonywanych zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki OK, troche słabo do tyłu, kwestia przyzwyczajenia i "wyczucia" auta
5,0
Ergonomia
jak to w "japończyku" klasy wyższej. Wszystko w zasięgu ręki. Ergonomia doskonała
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajna klimatyzacja (szególnie w deszczowe dni). Ogrzewanie super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo obszernie z przodu jak i na tylnej kanapie. Bardzo dobre materiały wykończeniowe. Zero tandetnego plastiku.
5,0
Wyciszenie
cichutko przy każdym zakresie prędkości. Miły pomruk silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą mase i moc (211 KM) w mieście 11 (spokojna jazda) uważam to za doskonały wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
doskonały samochód z PEŁNYM wyposażeniem za bardzo umiarkowaną cene.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na tą chwile bardzo dobrze. Jeśli dbasz o samochów i stosujesz sie do zaleceń producenta 100 % spokój.
Auto bardzo mściwe (finanse) jeśli je zaniedbasz (silnik Miller cycle).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na tą chwile taka nie wystąpiła i pewnie nie wystąpi.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 i V6 24V 213KM 157kW
[l/100km]