Silnik
: Do setki gora 8sekund. W automacie. W manualu nie probowalem jeszcze. Predkosc sprawdzona 205KM/H. Mysle ze dokrecil bym jeszcze pare km ale nie bylo warunkow na drodze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynka rozdzielcza. Regeneracja 1500-2500zl zalezy od miejsca naprawy. Zawsze mozna usunac wal i miec przednio napedowa wersje.
4,0
Całokształt
Auto przestronne,wygodne. Dosc dynamiczne jak na 2t.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie. Jak w sedanie.
3,0
Karoseria
Kupiony od 1 wlas ktory robil glownie trasy. Stad chyba kilkanasie malutkich odpryskow od kamieni. Mam wrazenie ze lakier jest dosc delikatny ale to chyba wiekszosc aut ostatnich lat ma z tym problem. Ekologia? Oszczednosci? Moj hyundai sonata 2001r ma duzo lepszy trwalszy lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca. Nawet 3 rzad foteli pozwala wygodnie usiasc.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czesci w normalnych cenach. Duzo zamiennikow.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 10 letnie auto 40tys to dobry wybor. Auto pojemne bezpieczne z osiagami ktore sa zadowalajace.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyny problem to skrzynka transferu od napedu na tyl. Mazda nie zaleca wymiany oleju co skutkuje uszkodzeniem skrzynki rozdzielczej. U mnie regeneracja wieloklinu za 1200zl plus robocizna. Zaznacze ze nawet przy 280tys naped byl sprawny ale podczas wymiany oleju w transferze podjalem decyzje o naprawie ktora nie byla konieczna na juz. Mialem starte frezy miedzy skrzynka rozdzielcza a automatem na 1/3 wiec nie tak zle.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
[l/100km]