Przy 90 tyś rozwalił się reduktor od napędu. Wymiana na nowy plus regeneracja wieloklinu od skrzyni z którą połączony jest reduktor 8800zl.
I teraz padła pompa wody w silniku która napędzana jest łańcuchem rozrządu nowa pompa 1000zl wymiana pewnie kolejny bo auto wciąż u mechanika więc nie wiem. Dodam że jestem 2 właścicielem i przebieg oryginalny. Miałem zawsze starsze BMW z dużymi przebiegami i jakieś tam drobne usterki się zdarzały,ale nigdy nie przekraczały 2 tyś. A miało być bezawaryjne auto .
Wrażenia
4,0
Silnik
Wszystko fajnie gdyby nie awaria pompy wody
5,0
Skrzynia biegów
Niema się do czego przyczepić gładko i płynnie
4,0
Układ jezdny
Sztywny precyzyjny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 90 tyś rozwalił się reduktor od napędu. Wymiana na nowy plus regeneracja wieloklinu od skrzyni z którą połączony jest reduktor 8800zl.
I teraz padła pompa wody w silniku która napędzana jest łańcuchem rozrządu nowa pompa 1000zl wymiana pewnie kolejny bo auto wciąż u mechanika więc nie wiem. Dodam że jestem 2 właścicielem i przebieg oryginalny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
[l/100km]