Ogólnie bezawaryjny, problem z zapiekającymi się hamulcami przednimi, wygodne i przestronne wnętrze, dynamiczny silnik, świetna skrzynia biegów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żadnych problemów, tylko wymiana oleju. Rozrząd na łańcuchu, bezobsługowy. Świetna współpraca z instalacją LPG. Duży moment obrotowy, świetna dynamika, umiarkowane spalanie
4,0
Skrzynia biegów
Nie szarpie, zmienia biegi płynnie, choć kickdown mógłby być szybszy
4,0
Układ jezdny
Trochę nerwowo na koleinach, ale felgi 20" i niski profil sporo przeszkadzają. Na zimówkach 18" jest dużo lepiej. Zawieszenie sprężyste, choć na dziurach trochę buja.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, trochę przeszkadxają słupki. Do tyłu słabo, przydaje się czujka cofania
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i w odpowiednim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem za dużo szumu z dmuchawy, ale sprawność niezła, duże wnętrze jest schładzane i ogrzewane efektywnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo obszernego wnętrza, siedziska foteli nieco krótkie, w długiej trasie trochę to dokucza. Za to jest bardzo cicho, dużo miejsca nad głową i na szerokość. W trzecim rzędzie jest niemal tak wygodnie jak w drugim, choć w Chryslerze Pacifica fotele były wygodniejsze i dwa w drugim rzędzie.
5,0
Wyciszenie
Cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży samochód, spalanie 15 litrów gazu, dynamiczny silnik, jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzyma wartość, tanio kupisz tylko słabe egzemplarze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie czynności obsługowe. Zapiekają się przednie zaciski hamulcowe, wysoki koszt wymiany, a kłopot z zamiennikami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
[l/100km]