Układ elektryczny
: awaria sterownika po przepaleniu cewki zapłonowej
5,0
Całokształt
Mega komfort i bezpieczeństwo
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i bardzo zrywny
5,0
Skrzynia biegów
To moje pierwsze auto z automatem i nie mam porównania. Wydaje się dobrze reagować.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i pewny.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto jest spore i niestety kamera cofania bez czujników przód/tył nie wystarcza.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne na długą trasę. 2 dodatkowe miejsca z tyłu - dla dzieci i drobniejszych osób pozostawiają całkiem rozsądną przestrzeń bagażową.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3 strefy - w końcu nikt nie ma podstaw narzekać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieco za blisko ten sufit nad moją głową. Przydałoby się kilka cm przestrzeni nad głową więcej.
5,0
Wyciszenie
Do 140km/h jest bardzo cicho. Potem już pęd powietrza jest mocno słyszalny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 3,7L silniku nie oczekuję niskich kosztów związanych z paliwem. Części do japończyków do tanich nie należą, więc głównie zyskuję na jakości, która na razie nie zawodzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze auto w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten model ma słaby punkt związany z świecami i cewkami zapłonowymi co w połączeniu z LPG się zemściło. Poprzedni właściciel ani ja po zakupie nie skontrolowaliśmy świec co spowodowało przepalenie cewki i awarię elementu sterownika (komputera). Naprawa nie jest droga ale trudno znaleźć fachowca i trzeba poczekać na części.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
[l/100km]