ŁATWE DO ZAŁOŻENIA LPG - WYTRZYMAŁE - TRUDNE DO ZNISZCZENIA MINUS - EKOLOGICZNE LAKIERY. SIEDZNIE 6 I 7 RACZEJ DLA BAJERU ALE DZIĘKI ROZWIĄZANIU DUŻY BAGAŻNIK. UWAGA - MA POWAŻNĄ WADĘ !
Wrażenia
5,0
Silnik
POJEMNY, NIE WYŻYŁOWANY, Z DUŻYM ZAPASEM, PROSTY BEZ BZDETÓW I NADMIERNEJ ELEKTRONIKI. MASA MOCY I BARDZO DOBRE PRZYSPIESZENIE ZWŁASZCZA ODCZUWALNE PRZY PRĘDKOŚCI W KTÓREJ KONKURENCJA JUŻ NIE ISTNIEJE... . PALI 10,5 ( RACZEJ DLA KOGOS KTO TAKIEGO AUTA NIE POTRZEBUJE ) DO 15,8 ( AUTOSTRADA GDZIE SIĘ SPIESZĘ. gAZ ZAŁATWIA EKONOMIĘ ... .
5,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTÓW - DOBRZE PRACUJĄCA
5,0
Układ jezdny
UWAŻAM ŻE ŚWIETNY. LEPSZEGO NIE MIAŁEM
Komfort
5,0
Widoczność
ZNAKOMITA - MAM PROBLEM Z 5 DYSKAMI A MOGĘ TYM PRZEJECHAĆ 1000 KM BEZ BÓLU... .
4,0
Ergonomia
MOGŁOBY BYĆ CISZEJ - ODCZUWALNE PO 5 LATACH EKSPLOATACJI - USZCZELKI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
DWUSTREFOWA KLIMA WYDAJNA I NIESKOMPLIKOWANA CHOĆ AUTOMATYCZNA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZNAKOMICIE - LUDZIE ZNAKOMICIE !
4,0
Wyciszenie
PIERWSZE 3 LATA SUPER - POTEM SZUM SIE WZMAGA ALE POWYŻEJ DOPUSZCZALNYCH PRĘDKOŚCI
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA GAZIE ŚMIESZNE PRZY 280 KM
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA TAKIE PIENIĄDZE SUPER - BMW-6 PRZY RASOWYM DIESLOWSKIM SILNIKU TO KOMBAJN
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TEGO NIE MÓWI A I NIE ROBIĄ W SERWISACH - KONIECZNOŚĆ WYMIANY OLEJU PO 40 000 KM W DYFERENCJALE ZA AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW ! OLEJ ZAMIENIA SIĘ KOŁO 60 000 KM W TAWOT O KOLORZE GRAFITU I JEST WYRZUCANY NA ZEWNĄTRZ W POSTACI MALEŃKICH 1-2 KROPEK. TO SYGNAŁ, ŻE W ZASADZIE NIE MOZESZ JECHAĆ BO ZATRZESZ SPRZĘGIEŁKO. KOSZT WYMIANY 800 USD+ ROBOCIZNA A W SERWISIE 16000 - 18 000 ZŁOTYCH. TO JEST SKANDAL - ALE JAK BĘDZIESZ TO ROBIŁ TO AUTO NIEZNISZCZALNE !
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 MZI 277KM 204kW
[l/100km]