Zawieszenie
: Bardzo dobre, wytrzymałe zawieszenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Super zawieszenie
Silnik
: Mocny silnik który dobrze współpracuje z gazem
Układ elektryczny
: Brak jakichkolwiek problemów z elektryka, karta key less go - super. Sensory w drzwiach działają bez problemów
4,0
Całokształt
jedyna wada to sensor deszczu, który działa jak ma ochotę.
jak się załączy to działa dobrze, ale czasami wogóle nie chce zaskoczyć
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, zero problemów, mocny, ciągnie dobrze, bardzo dobrze współpracuje z gazem (u mnie BRC) jedynie przy -15 i więcej potrafi silnik przydusić się przy max wciśniętym pedale gazu.
4,0
Skrzynia biegów
pracuje dobrze, raz na 100 razy pierwszy bieg wchodzi ciężko, ale to sporadyczność. Daje 4 gwiazdki tylko dlatego, że ostatnio przejechałem się fiatem punto i tam przynajmniej 2 razy lżej wchodziły biegi nie muwiąc o wspomaganiu kierownicy po włączeniu funkcji CITY (super w mieście)
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi i może nawet lepiej niż moja poprzednia Alfa Romeo 156, która seryjnie miała dwu-wachaczowe zawieszenie z przodu. Lecz dobre warunki jezdne wpływają na komfort jazdy. Uważam że Mazda CX7 jest zdecydowanie za sztywna. Podobno po lifcie zamontowano miększe amortyzatory
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie ok, przy cofaniu gorzej ale rekompensują to duże lusterka boczne i czujniki parkowania
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra. Samochód wewnątrz szybko się nagrzewa w zimę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu w miarę
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre o czym mówią statystyki, że Mazda CX7 przy prędkości 50km/h była w 2007 roku najcichszym SUV-em
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Witam! Jestem od roku posiadaczem mazda CX7, skrzynia Manualna 2,3 DISI Turbo 260kM.
Założyłem instalacje BRC koszt 4800zł. Spalanie w trasie około 2l - PB98 oraz 12l - LPG
W miescie 4l - PB98 oraz 13l - LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry SUV w przyzwoitej cenie w porównaniu z konkurencją
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok (na początku użytkowania) wymieniłem łącznik stabilizatora tył; piasta koła tylnego lewego oraz tarcze + klocki tył, z tym ze tarcze przy okazji klocków + płyny i filtry. Po za tym wszystko ok. a przejechałem 30 tys. km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]