Silnik
: Moc silnika i przeniesienie napędu dają ogromną frajdę z jazdy.
5,0
Całokształt
Idealne połączenie SUV-a i auta sportowego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity silnik, ogromna moc przy małej pojemności.
Czasami zdarzają się szarpnięcia w okolicach 2tyś. obrotów. Podkręciłem do ok. 300KM przy pomocy magików z mazdamps.pl i kultura pracy znacznie poprawiła się.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjnie i pewnie załącza biegi.
5,0
Układ jezdny
Idealne połączenie asfaltowo-terenowe. Pewne zachowanie w zakrętach i przyzwoite w terenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność poruszania się doskonała, ale manewrowa ograniczona.
5,0
Ergonomia
Idealnie, szczególnie kierownica.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, latem i zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze z tyłu trochę ciasno.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy, testując ostatnio Cx-5 byłem bardzo zaskoczony jego głośnością.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety moc kosztuje, chociaż po modyfikacjach jest odrobinę lepiej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najlepsza w klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]