Silnik
: silnik który w prawie w całym zakresie pracy ma nisamowity potencjał oraz zawieszenie, które w extremalnych sytuacjach nie zawodzi.
5,0
Całokształt
Piękny samochodzik do jazdy po szosie i łące.Dalej raczej nie.Na szosie niewielu mu da radę,niezależnie od tego czy to górskie serpentyny, czy autostrada.
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietnie pracuje w całym zakresie.Muszę tu dodać, że mojej CX-7 mam silnik 2,3MZR DISI Turbo 260KM,oryginalnie.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem drobne haczenia na I i II biegu
5,0
Układ jezdny
Na dziurawe drogi może się wydawać trochę za twardo zestrojony.Ale za to przy ostrzejszej jaździe pokazuje co jest wart.Sama przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Niezła.Chociaż martwa strefa przedniego lewgo słupka trochę większa niż w osobówkach.Tzeba uważać na przejściach.
4,0
Ergonomia
Sterowanie komputerkiem niewygodne,kierownicy brak osiowej regulacji,dla kierowcy powyżej 180cm trochę za krótkie siedzisko,włączniki ogrzewania siedzeń trzeba sobie obrócić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie działa.Jedyny minus za brak regulacji strefowej.W naszej strefie klimatycznej przydałoby się podgrzewanie strefy spoczynkowej wycieraczek.Ale to dotyczy prawie wszystkich samochodów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez fajerwerków, ale nie jest źle.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe.Jedyne co może czasem denerwować to uderzenia kropel deszczu o srebrzyste obramowanie okien.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki samochód to niezła.Inna sprawa,że trzeba nim przejechać ze dwa razy więcej kilometrów niż innym, żeby uznać że ma się go opanowanym.Mam głównie na myśli pedał gazu._Przeglądy w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jest wart tych pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spalona jedna żarówka z krótkich i jedna w pozycyjnym.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana przednich tarcz hamulcowych po 50 000.Powichrowały się.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]