Silnik
: Tego sie nieda opisać , trzeba sie przejechac :D
5,0
Całokształt
Auto na pewno nie jest nudne , nie jest to typowe combi ani nudna klasyczny limuzyna , auto na pewno nie jest doskonałe bo takich niema , ale ma coś w sobie co przyciąga , porostu ZOOM-ZOOM
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowity motor 2.3 litra turbo o bezpośrednim wtrysku, konstrukcja blok jak i głowica z stopu aluminium , kultura pracy , dźwięk,elastyczność porostu SUPER
Wrócę jeszcze do dźwięku , jak na motor 2.3 l jest cichutki niektórych to może denerwować , ma to swoje plusy , nie jest to V6 ale śmiało mogę napisać jeden z najlepszych na świecie w swojej klasie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, biegi wchodzą łatwo , dość krótkie przełożenia , bardzo pozytywnie.
5,0
Układ jezdny
To było dla mnie zaskoczenie ,bardzo duża precyzja , prowadzi się bardziej jak auto sportowe niż SUV
mam dobre porównanie do \"okrętu Mercedes ML\" \"niebo a ziemia\".
Komfort
5,0
Widoczność
Jest rewelacyjnie , zwłaszcza przednia szyba , olbrzymia i dość mocno pochylona efekt super , dzięki temu auto ma bardziej drapieżny wygląd , czujniki cofania przód jak i tył przydają się, niestety prawdopodobnie większość dilerów(PL) montaż takiego dodatku zleca fachowcom u siebie na warsztacie co nie dla wszystkich jest satysfakcjonujące.
4,0
Ergonomia
Tutaj niema za bardzo do czego się przyczepić, rozmieszczenie przycisków , sterowanie z kierownicy jest ok , dziwne rozwiązanie to umieszczenie przycisku ?AMB? O_o? dziwna sprawa i prawdopodobnie pomysł niezbyt zrównoważonego projektanta. Dopiero po naciśnięciu tego przycisku na wyświetlaczu pojawi nam się temperatura zewnętrzna .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze jak i w polskich warunkach \"rewelacyjnego klimatu\" i nieco cieplejszych miejsc w cześć europy ,Duży problem z dostępem do filtra kabinowego , umieszczony on jest w miejscu za przednim schowkiem , co niestanowi żadnego problemu , problem zaczyna się w momencie kiedy chcemy filtr wyciągnąć, część filtra zasłonięte plastikiem części deski rozdzielczej.O_o ????
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża ilość miejsca dla max 4 osób , przedni fotel kierowcy dość spory wybór ustawień , pasażera niestety już ustawiany manualnie i bez możliwość zmiany wysokości, tylna cześć ma sporo miejsca , dobrze wyprofilowaną \"kanapą\"
4,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze , doskonale było by gdyby producent dodał mniej sportowe a bardziej komfortowe ogumienie ale wiadomo coś za coś .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie bomba , byłem świadomy jakie auto kupuje, nie szukałem oszczędnego klekoczącego diesla , wiedziałem ile auto potrafi spalić , dla przyszłych kierowców tego auta , jeśli przymierzacie się do CX 7 i rozważacie montaż instalacji gazowej (nawet takiej za 8 tyś) radze poszukajcie innego auta z mniej zaawansowanym silnikiem , bo szczytem głupoty jest kupno tej mazdy i montaż instalacji gazowej .
5,0
Stosunek jakość/cena
135 tyś + 2 letnie pełne ubezpieczenie chyba więcej nie muszę pisać :D
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]