Przeniesienie napędu
: słabe sprzęgło łatwo ulega spaleniu
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
zbyt słaby przy niskich obrotach co stwarza problemy gdy trzeba precyzyjnie zaparkować przy minimalnej prędkości manewrowej.
Problem występuje również w warunkach terenowych i śliskiej nawierzchni gdy trzeba delikatnie ruszyć na pół sprzęgle. Silnik albo gaśnie albo przy nieco większych obrotach pojawia się smród palonej tarczy sprzęgła. Przy normalnych warunkach i szybkiej jeździe silnik bardzo dobry.
3,0
Skrzynia biegów
doskonała z wyjątkiem opisanych przypadków powyżej
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
brak skrytek np na komórkę, brak popielniczki,
brak skrytki -schowka na okulary
Mocowania siatki w bagażniku za wysoko. Siatka nie dociska niskich przedmiotów powodując ich przesuwanie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
normalne dla takiego stosunku moc/poj.silnika
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
\\\"spalone\\\" sprzęgło przy przebiego do 4000 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]