Silnik
: Jest to pierwsze moje auto z taką mocą. Silnik jest nieprzecietny!!! Doskonale radzi sobie z masa auta, japońska doskonalosc prosto z Hiroszimy.
5,0
Całokształt
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tego auta. Pojechalem po nowa Mazdę 6 kombi, wyjechalem z salonu CX-7. Kazdy kto wsiadzie do tego auta,przejedzie sie nim bedzie wiedzial o czym mowie. Doskonale zaprojektowany samochod przez ludzi dla ludzi. Przemyslane rozwiazania. MAZDA wejdzie spowrotem z wielkim hukiem na polski rynek i zrobi spora konkurencje zadomowionym juz w Polsce markom.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy z momentem obrotowym diesla-bardzo elastyczny,np na trzecim biegu mozna jechac 40 km/h (nie dławi się)lub 130 km/h :)))
wspaniała jednostka napędowa-pszczółka ;)
5,0
Skrzynia biegów
Krotki zdecydowany skok,biegi wchodzą precyzyjnie,zadnych dziwnych odgłosów,swietna ergonomiczna "gałka"
Mam porownanie do nowego RAV4- w ravie skrzynia to niestety koszmar!
5,0
Układ jezdny
Auto pewnie trzyma się drogi nawet w ciasnych zakretach,brak efektu bujania co jest czeste w suvach (np rav4),duze kola daja poczucie wielkiego komfortu na polskich sciezkach;)) auto płynie jak po szynach.
Komfort
4,0
Widoczność
Lekko utrudniona widocznosc do tyłu,trzeba sie przyzwyczaic,autem zrobilem dopiero 1200 km wiec na pewno wejdzie mmi w krew. Doskonala widocznosc w lusterkach zewnetrznych.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie po mistrzowsku.Wspaniala, mala,poreczna,ergonomiczna do szpiku kości kierownica z obsluga radia i tempomatem,idealna grubosc kiery. Wszystko pod ręką,skrzynia biegow w idealnym miejscu i na idealnej wysokosci,intuicyjnie odnajduję dzwignie zmiany biegow,wieczorem ułatwia mi to przyjemne delikatne swiatlo rzucone z błękitnej diody zamontowanej w podsufitce-genialne!!!wyswietlacz radia,klimy w idealnym miejsu-rzut oka i wszystko wiadomo. Swietne fotele-kierowcy elektyrczny z regulacja podparcia odcinka ledźwiowego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobra,klimatyzacja jednostrefowa - i dobrze, bo z dwoch stref w praktyce i tak rzadko sie korzysta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo przestrzeni z przodu dla pasazera i kierowcy,z tylu troche mniej- 4 osoby podrozuja w komfortowych warunkach. Nie naleze do osob malych i dlatego tez nie rozumiem poprzedniej opini,ze auto jest dla malych japonczykow ;) Mnie przestrzeni w zupelnosci wystarcza.Przestronniej niz w RAV4 (wzrost 180 cm)
5,0
Wyciszenie
Cisza,spokoj. Siedząc w srodku z zamknietymi szybami,pracująca kimatyzacją i syczącym zestawem audio BOSE ma się wrazenie ,ze to co na zewnatrz wogole nas nie dotyczy. Niesamowity relaks i wypoczynek za kólkiem tego auta. No i ten zestaw BOSE-poezja!!!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochod z turbodoladowanym silnikiem benzynowym musi swoje spalic.
Waga prawie 1800 kg i silnik,ktory chce sie wykorzystasc przekladają sie na zurzycie paliwa. Ale jaka frajda...........
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochod tanszy od konkurencji,od hondy,toyoty,land rovera, doskonale wyposazony,klima,skora,zestaw bose itd. - wszystko czego trzeba!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic. Samochod jest nowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Nowe auto.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 258KM 190kW
[l/100km]