Zawieszenie
: Pomimo swojej masy, prowadzi się na zakretach jak sportowe auto (oczywiscie, bez przesady - praw grwaitacji nie da sie pokonac).
5,0
Całokształt
Ciekawy design, wzorcowa jednota napędowa oraz układ przeniesienia napędu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczna elastyczność i dynamika juz od najniższych obrotów. Gang silnika przy dawaniu w rurę wynagradza wysokie spalanie:)
4,0
Skrzynia biegów
To moja pierwsza przygoda z automatyczna skrzynia biegów. Do niedawna zaliczałem się do zagorzałych fanów i entuzjastów manuala, jednak muszę zmienić zdanie. Na polskich drogach, a zwłaszcza w korkach automat spisuje się rewelacyjnie. Gdy trzeba trochę przycisnąć lub wykonać szybki manewr wyprzedania z pomocą przychodzi sekwencyjny tryb zmiany biegów tzw spor shift.
5,0
Układ jezdny
układ jezdny precyzyjny, auto prowadzi się pewnie,
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki wzorowa, gorzej z widocznością z tyłu, dokuczliwe tylko przy parkowaniu:)
5,0
Ergonomia
Fotel kierowcy regulowany we wszystkich możliwych płaszczyznach, bardzo łatwo można odnaleźć wygodna dla siebie pozycje. Wszystkie zegary widoczne i czytelne, rozmieszczenie przycisków na konsoli prawidłowe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Błyskawicznie działająca klimatyzacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni jest aż nadto. Swobodnie może podróżować 5 rosłych osób.
4,0
Wyciszenie
przy spokojnej jezdzie silnika praktycznie nie slychac. Przy wyższych prędkościach powyżej 160 km/h słyszalny szum powietrza
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To największa wada tego auta, gdyby nie ona, można by śmiało uznać auto za bliskie ideału.
5,0
Stosunek jakość/cena
Życzę wszystkim autom tak udanych stosunków:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 244KM 179kW
[l/100km]