Zawieszenie
: Wspaniałe połączenie auta osobowego z autem lekko uterenowionym 4X4
5,0
Całokształt
Właśnie wchodzi wersja europejska benzynowa ze skrzynią manualną.W połowie 2008 roku będzie dizel 2.2 /160 KM myślę że dizel będzie miał większe zainteresowanie,mając na uwadze to że do Polski wraca oficjalne przedstawicielsywo Mazdy.Puki co silnik benzynowy daje wiele radości z jazdy.Polecam ten samochód ludzą którzy dotychczas kupowalu kombi średniej klasy jest to wspaniała alternatywa.Prowadzi się go identycznie jak auto osobowe.Myślę że CX 7 odniesie sukces rynkowy nawet w Polsce kiedy to dystrybutor zacznie od szerokiej reklamy w mediach.Jeśli model ten będzie montowany tylko w Japoni to ma szanse być najlepszym i najmniej awaryjnym w klasie.Czekam na test TVN TURBO wykonany przez Adama Kornackiego-jest w tym najlepszy.Pozdrawiam!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała kultura pracy.Dobra elastyczność za sprawą powalającej mocy i momentu obrotowego.To wszystko z silnika 2,3l,244KM,380Nm
5,0
Skrzynia biegów
Jest to wersja amerykańska z funkcją tiptronic,doskonale pracuje.
5,0
Układ jezdny
Zanim zdecydowałem się na CX7 testowałem Citroena C-Crosser ,Hondę CRV ,Toyotę RAV 4,Opel ANTARA ,SUZUKI GRAND VITARA i muszę jednoznacznie stwierdzić że Mazda ma najlepsze trzymanie w ciasnych zakrętach.Zawieszenie jest naprawdę komfortowe.Brak jest jakichkolwiek odgłosów pracy zawieszenia.