Po 11 tys km wymienione sprzęgło i dwumasa na gwarancji, po 113 tyś km wymieniony komplet sprzęgła ponownie!
1,0
Skrzynia biegów
Po 113 tys km i regularnym serwisie od samego początku, rozpadła się skrzynia biegów: do wymiany dwa łożyska, wałek sprzęgłowy i dwa koła. Masakra
2,0
Układ jezdny
Stuki w zawieszeniu na dziurach, nie do wyeliminowania przez ASO
3,0
Karoseria
Pojawiają się pierwsze oznaki korozji po 100 tys km
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo wydajna klimatyzacja w korkach przy wysokich temperaturach powietrza powyżej 30 st C
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miarę jeśli nic poważnego się nie psuje
2,0
Stosunek jakość/cena
Do 100tys km było w miarę. Teraz totalna porażka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej nie było drobnych usterek
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana pokrzywionych tarcz 2x na gwarancji, zapchany dpf, stuki w zawieszeniu na dziurach, awaria sprzęgła prz 11 i 113 tys km oraz totalny rozpad skrzyni biegów
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MZR-CD 173KM 127kW
[l/100km]