Zawieszenie
: Jeździ się jak osobówką. Brak dużych przechyłów, Bardzo komfortowe zawieszenie. Niewyczuwalny wysoki środek ciężkości.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy rewelacja, wyciszenie bardzo dobre. Elastyczność byłaby lepsza gdyby nie przełożenia biegu 1 i 2.
4,0
Skrzynia biegów
Bieg 1 i 2 przełożenia koszmarne, tico jest szybsze :). 3 i 4 bieg to już bajka do 160 na 4 biegu bez piłowania.
5,0
Układ jezdny
Doskonały. Auto idzie jak burza, trzeba się przyzwyczaić dla kierowców przednio napędowych aut, że przy mocnym właczaniu się do ruchu z ulicy podporządkowanej auto potrafi wiele :), ale po pewnym czasie można już nauczyć się pewnych zachowań (mniej gazu)!
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, choć trzeba mieć ograniczenie co do kamery cofania. Lusterka przede wszystkim.
5,0
Ergonomia
Na początku wkurzałem się że podłokietnik jest tak cofnięty. Teraz twierdzę że japońce celowo to zrobili żeby trzymać obydwie ręce na kierownicy. Mam inne auta (niemieckie) i tam zawsze podłokietnik jest używany co powoduje że czasem trzeba szybko chwycić za koło kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zarzutów. Choć przyzwyczajony jestem do niemieckich climatronic-ów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam niecałe 1,8m więc jest spoko. troszkę siedzisko mogłoby być dłuższe.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Troszkę pali mi za dużo. Ciężka noga. No cóż auto waży więc nie ma co narzekać. Jak stać na krowę to i musi stać na łańcuch.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łożysko po 60tys. do wymiany, opony ząbkują więc do wymiany, lampy (pająk dostał sie do wnętrza) do wymiany. Na szczęście na gwarancji. Tanie przeglądy. Po 60tys (duży przegląd) 1300 pln! Za Aurisa płaciłem prawie 2 tys!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MZR-CD 173KM 127kW
[l/100km]