Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-7 SUV Facelifting

Kriss, 13 lat temu
Silnik 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-7 SUV Facelifting 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Rewelacyjne trzymanie się drogi - pewność i bezpieczeństwo!
5,0
Całokształt
W sumie niewiele rzeczy, do których można się przyczepić. Zawsze jest do czegoś, ale nie ma ideałów. Po kradzieży trudno mi się zdecydować na cokolwiek innego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy rewelka - prawie nie słychac silnika, ale dynamika mogłaby być trochę lepsza.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą bez jakichkolwiek problemów, choć na początku miałem mały kłopot z trafieniem (nawyki z Vectry), ale mam wrażenie, że przełożenia nie są do końca dopasowane do mocy i zbyt często trzeba wachlować lewarkiem.
5,0
Układ jezdny
Super - trzyma się drogi jak przyspawany. Zakręty autostradowe pokonywałem z prędkością 190 - 200 km/h bez jakiegokolwiek jęknięcia. Na normalnej drodze też nieprzeciętne trzymanie. 4x4 całkiem dobrze radził sobie ze śniegiem.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu masakra - gdyby nie kamera w ogóle byłoby ciężko. Widoczność na boki ograniczają masywne słupki przednie.
5,0
Ergonomia
Jedyny minus to umiejscowienie przycisków sterowania ogrzewaniem siedzeń i nie do końca fajne uchwyty na napoje. Schowek pasażera też mógłby być ciut większy. Jeśli chodzi o wszelkie pokrętła, kierownicę itp - bez zarzutów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko super. Mi nie brakowało drugiej strefy :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być lepiej z tyłu i bagażnik ciut większy - niestety mocno ograniczony przez masywne nadkola.
5,0
Wyciszenie
Bez jakichkolwiek uwag - hałasy wyłącznie przy dużej prędkości. Tak powyżej 160 daje się we znaki pęd powietrza, ale jak często w Polsce jeździ się z takimi prędkościami :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliła naprawdę dużo, ale też mocno przyciskana i na dotarciu. Myślę, że jak na tę masę i moc było to jeszcze akceptowalne, choć trochę bolesne
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie tak dużo za mniejsze pieniądze może zaoferować tylko Forester, ale ze znacznie gorszym silnikiem benzynowym. Porównywalne jest też Mitsubishi Outback. Poza tym jedynie konkurencja koreańczyków. W Audi Q5 za te pieniądze można mieć co najwyżej wyposażenia Ursusa C360.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JW

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-7 SUV Facelifting 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
13,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-7 SUV Facelifting