Inne
: Niestety moje zaskoczenia były jedynie negatywne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Szarpanie przy ruszaniu
2,0
Całokształt
Podstawową i bardzo uciążliwą wadą auta jest szarpanie przy ruszaniu. Praktycznie niemożliwe jest płynne ruszenie z miejsca. Przy wolnym ruszaniu trzeba z wielkim wyczuciem operować sprzęgłem i gazem. Przy próbie szybszego ruszenia np. w sytuacjach awaryjnych niemożliwe jest płynne ruszenie bez bardzo wyraźnego szarpnięcia. Mam 45 lat, miałem przynajmniej 10 samochodów i przejechałem kilkaset tysięcy kilometrów. Kupiłem najdroższy samochód jaki dotychczas miałem i jestem najbardziej rozczarowany.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Producent podaje zupełnie nieprawdziwe dane o spalaniu. Przy bardzo spokojnej jeździe poza miastem niemożliwe jest uzyskanie spalania poniżej 12 l/100 km, w mieście 17 l/100km. Osiągi te zdecydowanie odbiegają od danych prezentowanych w katalogu.
2,0
Stosunek jakość/cena
Po wydaniu 160 tys. zł zamiast cieszyć się nowym autem cały czas odczuwam dyskomfort związany z opisanymi problemami. Ponadto dealer sprzedający tak drogie auta powinien przynajmniej próbować pomóc klientowi. W moim przypadku zgłoszenie usterek spotkało się z komentarzem, że serwis nie potrafi zrobić lepiej niż zrobiła fabryka.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
[l/100km]