Zakup tego auto przeze mnie był błędem - dałem się skusić reklamie CRAFTED IN JAPAN - Crafted to naprawdę dla czegoś wyjątkowego, w przypadku cx60 to przesada JUST MADE jest wystarczające.
Dodatkowo Mazda poszła na żywioł, samochod słabo przetestowany w efekcie za cene niema 300 tys dostajemy sturtup który w ramach 6 letniej gwarancji ma być rozwijany - ja się na to niepisałem. Pozdrawiam MMPOL
Wrażenia
5,0
Silnik
3.3l pojemności robi robotę jest naprawdę miły w odsłuchu i pracy, dynamiczny.
1,0
Skrzynia biegów
To jest katastrofa dzwięki jakie wydaje to takie jak by miało się zaraz wszystko rozlecieć, grzechotanie słyszalne przy każdym sposobie jazdy - zanika przy około 130-140 km/h
2,0
Układ jezdny
Jeszcze takim czymś nie jeżdziłem auto jeżdzi od prawej do lewej co trzeba kontrować. W tym aucie nie istnieje cos takiego jak zbierzność przy której samochód równa do jazdy na wprost. Każda droga jest dla niego lepsza niż prosta.
4,0
Karoseria
Nieco poprawiona zostało wygłuszenie drzwi wiec nie ma efektu które producent opisuje jako drum (bęben) jednak łapiać za klamkę i w trakcie uchylania drzwi czuć że jest to tandeta.
Komfort
3,0
Widoczność
Mogła by być lepsza z tyłu (przy użyciu lusterka wstecznego) napewno na plus jest wielkość słupków A które w mazdach sporo przysłaniają widok sczególnie na pasach i skrzyżowaniach.
2,0
Ergonomia
Taakkk tutaj na punkt zasługuje bagnet oleju który jest niemal niedostępny - umieszczony przy przedniej grodzi.
Pozycja za kierownicą - niby dobra a jednak jest z nią coś nie tak pomimo wielu ustawien fotela odczówa się dziwny dyskomforts - to za nisko to za wysoko to za blisko to zadaleko. System odpowiedzialny za przypisanie pozycji fotela do kierowcy - nie działa lub działa nieprawidłowo
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj dzieją się cuda - pomimo załączenia klimatyzacji nawiewów - efekt czasami odwrotny do zamierzonego
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W przodu ok, z tyłu jednak brakuje miejsca - w środku jest tak samo duża jak cx5. Na plus szeroko otwierające się drzwi
3,0
Wyciszenie
Są auta cichsze szczególnie o takich gabarytach - nie wiem dlaczego mazda zrezygnowała z podwójnych szyb z przodu (w cx5 to jest). w tym aucie zawsze cos stuka cos puka coś trzeszczy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy ogólnie bardzo dużej liczbie wizyt w warsztacie nikt nie liczy czasu ani pieniedzy z tego tytułu. A koszt usług std jest wysoki.
Natomiast jest sporo osczedności wynikających z poziomu spalania.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można mieć coś lepszego (lub nieznacznie trzeba dołożyć) - napewno nie jest to produkt premium
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TEgo jest tyle że ąz niechce się wymieniać - popmimo opłaty za systemy czy to bezpieczeństwa czy poprawu komformtu kierowcy wiekszość działa wadliwie i losowo. Jak ktoś chce się przekonać musi zrobić tym autem około 500 km w różnym środkowisku (autostrady /DK/ drogi miejskie)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- ukłąd kierowniczy nie działa prawidłowo
- skrzynia biegów wydaje dziwne dźwieki i hałasy
- systemy bezpieczeństwa wprowadzają w błąd.
Mazda nie ma lekarstwa na te wady. Pudruje trupa aktualizacjami.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
[l/100km]