Auto oceniam na 4,8 /5.0 . Samochód kupiłem dla żony , poprzednio Volvo XC 60 Benzyna . Taki ostatni dinozaur z dużym dieslem i po usunięciu większości wad wieku dziecięcego zdecydowałem się na zmianę . Jest bardzo ok jeśli chodzi o silnik , skrzynia poszarpuje / I - loop można wyłączyć i soft do poprawy / , wnętrze analogowe i super . Do poprawy fotele - brak trzymania bocznego i za krótkie siedziska - powyżej 185 cm . Za to wykończenie w białej skórze Nappa rekompensuje . Bagażnik bardzo ok , miejsce kierowcy i pasażera przód ok . Z tyłu ok jeśli do 185 . Brak koła dojazdowego to minus . I odgłos zamykanych drzwi pomimo poprawek . Układ kierowniczy na trasę ok do miasta za dużo trzeba kręcić - tak ustawione przełożenia . Ogólnie dobry stosunek jakości do ceny .
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie mruczy chyba trochę z głośników ale subtelnie . Dobre odejście po wciśnięciu gazu .
4,0
Skrzynia biegów
Super że zwykła przekładnia hydrokinetyczna . Czekam na poprawę softu :)
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bardzo ok . Sprzeżyscie resorujacu . Do tego preferowany napęd na tył daje dużo frajdy .
4,0
Karoseria
Odgłos zamykanych drzwi jeszcze do poprawy
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu trochę mało widać ale systemy nadrabiają
5,0
Ergonomia
Cudowny analog z wszystkimi przyciskami :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje tylko masażu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ok ale Audi A6 Quatro lepiej .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie testowałem ale koszty przeglądów podobne jak Volvo i 6 lat gwarancji
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 5800 w 5 tygodni i wszystko działa bez zarzutu .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5800 w 5 tygodni i bez awarii .
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW
[l/100km]