Ci co nażekają na temat usterek to przesadzają , każda marka i model na jakieś dolegliwości.
Moim zdaniem samochód jest w całokształcie jest na 4/5 . Jedyny minus to amortyzacja zawieszenia , ogólnie jest twardy i dziwnie tył amortyzuje , ale to na plus prowadzenia. Co do hałasu mogło być lepiej jak by szyby boczne były akustyczne i tył był by lepiej wyciszony. Moim zdaniem głośno robi się po 150km/h
Podsumowanie duży , fajna stylistyka , łatwa i tradycyjne w opsłudze systemy i przyciski (tablety w samochodach to wielki błąd, są nie przyjazne dla prawdziwych kierowców)
Polecam CX60
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i jest moc , spalanie w mieście 9,5L , autostrada w Sport 8L przy 140km/h
jak na hybrydę mogło być lepiej w mieście
3,0
Skrzynia biegów
W stylu Normal trochę dziwnie zmienia biegi , Sport jest dobrze
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze , zawieszenie twarde.
5,0
Karoseria
Brak uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów, super ze są tradycyjne przełączniki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima OK , ogrzewanie trochę za mocno grzeje przy początku jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód na 5 , tył szerokość na 5 , miejsca na nogi 4/5
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze ale by można trochę to poprawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Aso Ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze z + ale do BMW X3 lub Volvo troszkę brakuje ale to nie ta sama cena zakupu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 e-Skyactiv 328KM 241kW
[l/100km]