Inne
: Skrzypiąca kierownica przy zmianie położenia. Serwis usunął usterkę
5,0
Całokształt
Fajne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, cichy, daje dużo przyjemności z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Na silniku elektrycznym w czasie jazdy miejskiej delikatnie czasami potrafi szarpnąć.
4,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi, zachęca do dynamiczniej jazdy. Zestrojony raczej twardo, odczuwalne są nierówności. Koła 20.
5,0
Karoseria
Bryła przyciąga wzrok. Sprawia wrażeni o rozmiar wiekszego. Samochód bardzo funkcjonalny
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w dzień i w nocy mimo dużych gabarytów auta. Światła rewelacyjne.
5,0
Ergonomia
Duża funkcjonalność, wszystkie przyciski, pokrętła bardzo intuicyjne i w pełnym zasięgu kierowcy. Fotel na początku wydawał się, jakby miał za krótkie siedzisko i słabe trzymanie boczne. Po przejechaniu 2000 km uważam, że są wygodne i ergonomiczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mniej miejsca na nogi, niż można było się spodziewać po wielkości auta.
5,0
Wyciszenie
Auto bardzo dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Eksploatacja auta zależy od tras jakie wykonujemy. Do 100 km przy własnych panelach - Super. Przy dłuższych trasach lepiej sprawować się będzie chyba wersja z silnikiem on.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na razie, bez kosztów serwisowych, - w moim przypadku (głównie jazda do 60 km/dzień)- Super.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pojawiło się dziwne trzeszczenie dochodzące z ok. kierownicy prz zmianie położenia. Serwis szybko rozwiązał problem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 e-Skyactiv 328KM 241kW
[l/100km]