Samochód sam w sobie bardzo fajny. Jednak cały obraz psuje skrzynia biegów, a właściwie system nieszczęsnych sprzęgieł wymyślonych przez mazde.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy o fajnym dźwięku. Max. moment obrotowy dostępny jednak tylko w trybie sport
2,0
Skrzynia biegów
W trybie sport działa wyśmienicie. W trybie elektrycznym już zaczyna szarpać czasami, ale w trybie normal (hybrydowym) to porażka. Szarpie szczególnie przy przełączaniu między silnikiem elektrycznym i spalinowym.
3,0
Układ jezdny
Nieharmonijny. Przednia oś twarda tylna miękka. Na równej drodze jedzie jak po sznurku. Najgorzej przy krótkich poprzecznych nierównościach
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Z tyłu jak na wymiary samochodu przeciętnie
4,0
Wyciszenie
Przydałaby się szyby akustyczne, ale generalnie jest dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Byłby wart swojej ceny gdyby nie skrzynia biegów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 e-Skyactiv 328KM 241kW
[l/100km]