Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW 2017-2021 (27)

Pokaż filtry
4,4
~KenLee
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Mazda CX-5 jest jak wielka beczka miodu z łyżką dziegciu w postaci słabej powłoki lakierniczej Soul Red Crystal. Bardzo dobrze jeździ, nie psuje się, ma świetne wnętrze, łatwo się ją serwisuje samodzielnie i tylko ilość odprysków (głównie na masce) przypomina, że nie ma rzeczy idealnych. Mimo tego nie żałuję zakupu i zamierzam nią jeździć jeszcze bardzo długo.
4,8
~jarecki_68
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Cztery lata jazdy Mazdą 6 w automacie spowodowały, że wybór nowego, podwyższonego samochodu, do którego będzie łatwo wsiadać i przyjemnie jeździć mógł być tylko jeden - Mazda Cx-5. Auto jest bardzo dobrze zaprojektowane i solidnie wykonane. Nie ma w nim zbędnej mnogości wszelakich ekranów i paneli dotykowych, za którymi nie przepadam. Wszystko jest klasyczne, stonowane, bardzo dobrej jakości i miłe w dotyku. Czuć że jest to produkt wysokiej...
4,5
~Kamilloeus
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
To jest już druga moja CX5, uważam, że obecna generacja jest jeszcze ładniejsza. Samochód cieszy oko, jeszcze bardziej w białej perle. Jak stoi obok auta premium nie ma się czego wstydzić a często jest od niego ładniejsze.
3,6
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Mam naprawdę mieszane uczucia. Samochód zaskakuje pozytywnie pod wieloma względami, ale kilka rzeczy wkurza mnie tak bardzo, że niestety drugi raz bym go nie kupił. Na plus jakość materiałów wykończeniowych, stylistyka (no, może poza "pączkowatym" tyłem), design, świetny silnik, bardzo wygodny HUD, fajne audio, trochę fajnych rozwiązań (np. roleta bagażnika, składanie oparć) i to, jakie samochód ogólnie robi wrażenie na ludziach. Na minus -...
4,5
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Generalnie poza drobnymi uwagami o naturze ergonomicznej i drobnymi blędami auto jest idealne :) W związku z tym w pozostałych punktach będę się czepiał maksymalnie, aż za bardzo, żeby jednak wskazać na aspekty, które mogą czasami być ważne.
4,8
~Walis
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Fajne auto rodzinę dla młodej rodziny.Silnik pracuję cicho. Komfort jazdy w porównaniu​ do forda s max 2007 i Volvo V40 2014 (takie auta miałem i z takimi mogę porównać) na plus. Skrzynia biegów trochę za wolną w stosunku do silnika do normalnej jazdy jest ok,natomiast podczas wyprzedzania trzeba konkretne operować gazem (auto ma moc ale mam wrażenie że skrzynia potrzebuje mocniejszego impulsu do reakcji). Auto użytkuje w zimie dlatego śmiało...
4,2
~Maciej
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Gdyby nie parę braków i uchybień byłoby super. Minusy: - wolna skrzynia biegów - efekt potęguje brak łopatek przy kierownicy - trzeba się posiłkować lewarkiem a to jest uciążliwe, - fatalny lakier - odpryski robią się od samego patrzenia. Miesięcznie kilkanaście nowych i to nie tylko z przodu auta czy na masce, - dziwne sterowanie multimediami - przełączasz stację radiową i nawet nie wiesz na co przełączyłeś, brak informacji zwrotnej na...
4,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Na początku użytkowania dodałem swoją pierwszą ocenę: https://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/cx-5/ii/suv/silnik-benzynowy-2.5-sky-g-194km-2017-2021/ocena-kierowcy-i210858/ Od tamtego czasu niektóre rzeczy się zmieniły na niekorzyść, ale ocena ogólna pozostaje podobna.
4,5
~Paweł
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Bardzo dobry silnik. Jak na sporą pojemność 2,5 litra jest dość oszczędny. Łatwo się wkręca na wysokie obroty. Bardzo dobrze przyspiesza ale rakieta to nie jest. (Silnik)
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,7
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,8
~Adamo
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Jestem posiadaczem Mazdy CX-5 od ponad roku. Obsługa samochodu częściej rozczarowuje niż zachwyca. Jeśli ktoś przesiadł się z samochodu z turbiną na silnik wolnossący może mieć traumatyczne wspomnienia z eksploatacji CX-5. 2500 cm3 i 194 KM mocy w ogóle nie przekłada się na osiągi. Samochód w czasie przyspieszania wyje, mnóstwo pali a przyrost prędkości jest znikomy. Strasznie irytująca jest obsługa wbudowanego radia gdzie ekran dotykowy po...
Mazda CX-5 II SUV