Rajdówka to nie jest ale sprawnie rozpędza się do 200km/h i tę prędkość bez problemu na "niemieckiej autostradzie" utrzymuje.
Jeździłem zastępcza mazda CX-5 z silnikiem 2.0 i manualną skrzynią biegów w sumie przez 3 tygodnie i brakowało mocy przy wyprzedzaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia sprawuje się dobrze. Jak jest za wolno to przełączam na tryb sport i jeszcze nie miałem potrzeby samodzielnego przełączania biegów.
5,0
Układ jezdny
Nie mam uwag.
5,0
Karoseria
Słaby lakier ale to zdaje się bolączka większości nowych samochodów.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, również dzięki kamerze cofania. Bardzo trzeba uważać na prędkość bo jest cicho i stabilnie i zwyczajnie jej nie czuć i może zabraknąć przyczepności na ostrym łuku.
5,0
Ergonomia
Nie mam uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jestem zbyt wysoki wiec jak dla mnie to miejsca jest nadmiar. Tygodniowy wyjazd na narty (3 dorosłych i 2 dzieci) wymagał boksu dachowego na narty i buty narciarskie. Nikt nie narzekał na brak miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Lepiej niż w mazdzie 6 u kolegi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się korzysta z całej dostępnej mocy to auto pali 13l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 23000km auto spędziło kilka dni w ASO z powodu konieczności wymiany czujnika ciśnienia oleju. Objawy? Kontrolka check engine. Z tego co wiem nie byłem pierwszy z taką usterką.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKY-G 194KM 143kW
[l/100km]