Wciskanie kitu na siłę że niby Mazda to marka premium (choć patrzac na ceny tak chyba juz jest) to gruba przesada. Do marki premium brakuje jeszcze jakies 10 lat dopracowania technologii i szczegółów. Silnik głośny, skrzynia haczy, prowadzenie na zakretach ala woz strazacki z 5tys litrów wody na pace, lakier rysuje sie od samego patrzenia, tarcze zaczely bic po 4tys km, przeglady sa drogie, podlokietnik trzeszczy co wkurza mnie do granic wytrzymalosci, nawigacja nadaje sie chyba tylko do statku dalekomorskiego na pełnym morzu. Ogólnie wydalem kupe kasy niby za japonaska technologie, wspaniały produkt, samochód marzen i dostałem zwykłego podniesionego kompakta przepłaconego o ok.40%.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Raczej dwa i pół.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 165KM 121kW
[l/100km]