Gdyba nie głośna praca sprzęgła i skrzyni na niskich biegach, to napisałbym że polecam ten samochód. Ale niestety nie mogę tego zrobić :-(
Wrażenia
5,0
Silnik
na razie bez uwag, ponieważ przesiadłem się z diesla trochę trudno było mi się przyzwyczaić do charakterystyki pracy silnika benzynowego. no cóż teraz trzeba trochę spokojniej jeździć.
2,0
Skrzynia biegów
Dla mnie trochę słabo. 1 i 2 bieg słychać jak się przekłada. ponadto przy wysprzęglaniu na niskich biegach i parkowaniu na pół-sprzęgle występuje głośna praca sprzęgła - słychać jak się wysprzęgla. Mi to osobiście przeszkadza - ale po wizycie w serwisie i jeździe próbnej innym modelem muszę niestety stwierdzić że "te typy tak mają"
5,0
Układ jezdny
bez uwag. dobrze trzyma się w zakrętach
5,0
Karoseria
bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
może być
5,0
Ergonomia
dla mnie ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewane wycieraczki, kierownica i siedzenia dla mnie idealna sprawa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy 185 cm wzrostu ukształtowanie siedzenia wydaje się jakby było projektowane dla Azjatów.
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto ok. 9l przy spokojnej jeździe - jeśli trzeba trochę powyprzedzać w warszawie 10l min,
poza miastem ok. 7l
autostrada przy 120 km/h 8l. - przy 140 km/h 9-9,5, powyżej łyka jak wariat
W tym momencie ma średnią ok 8l. / 100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Ponieważ nie podoba mi się praca skrzyni i sprzęgła jak psiałem powyżej cena 133 tyś muszę stwierdzić że przepłaciłem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak jak posłem powyżej, pomimo stwierdzenia serwisu że te typy tak mają, uważam że głośna praca sprzęgła jest jednak usterką
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G 160KM 118kW
[l/100km]