Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Łukasz Gańko, ponad rok temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
2,5, niestety muł, bardzo słabo przyspiesza, dużo pali, wyniki w instrukcji kompletnie źle - miasto to minimum 10l, trasa 7-8l
3,0
Skrzynia biegów
mułowata skrzynia
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
kompletnie zła nawigacja nierozumiejąca np polskich nazw ulic, brak złącza Android auto w konsoli przy ładowarce qi (ciągnący się kabel od konsoli centralnej psuje widok), słaba aplikacja mazda (bardzo powolny support mmcar, częsty brak odświeżania statusu samochodu)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
mimo wszystko powyżej 100km/h zaczyna być glosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 II SUV Facelifting