Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV

Criters, 5 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
3,86
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niezawodny.
4,0
Całokształt
Stosunek ceny do jakości przemawia na mocnego plusa. Auto bardzo naprawdę bardzo bezawaryjne. Skrzynia automatyczna pracująca z bardzo dużą kulturą. Silnik nie jest sercem demona prędkości ale pozwala na przyzwoite przemieszczanie się także poza asfaltem dzięki naprawdę sporemu prześwitowi. Minusami napewno będą słabe wygłuszenie i stosunkowo spore zapotrzebowanie na paliwo. Zbyt mały bak zmuszający do częstego zaspokajania sporego apetytu na oktany. Jakość plastików również miernie - szybko się rysują.
Wrażenia
4,0
Silnik
Solidny. Lecz łakomy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra kultura pracy. Bezawaryjna.
3,0
Układ jezdny
Trzeba uważać na wyjeżdżanie przodu w zakręcie na śliskiej nawierzchni. Dobrze dobrana twardość poza asfaltami jest kulturalnie.
5,0
Karoseria
Nie koroduje brak problemów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Wysokie auto + kamera cofania oraz czujniki z przodu i tylu = bezproblemowość.
4,0
Ergonomia
Dobrze skrojone lecz nie najlepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa i się nie psuje. Niestety w upalne dni brak atermicznych szyb powoduje że klimatyzacja ma problemy z utrzymaniem zadanej temperatury.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca nie jest źle. Bagarznik także coś pomieści.
2,0
Wyciszenie
Tutaj niesty kiepsko i to nawet bardzo. Przyznaje że przesiadłem się z A6 i troszkę nie mogłem uwierzyć że w takim ładnym autku nie można było tego zrobić lepiej. Świszczą lusterka , szumią szyby, wieje koło uszczelek. Auto z salonu nie jakiś powypadkowiec. Na trasie przy silniku benzynowym i automacie konieczność redukowania do 4 biegu pod górki aby utrzymać prędkość autostradową 130 km a co za tym idzie jak lecisz na przełęcz Brenner to na górze nic nie słyszysz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi spożywać. Średnie miejskie 10-11 w zimie nawet pod 13. Na trasie 10 przy autostradzie. Ekonomicznie do 70km na trasie. Tani serwis w salonie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 I SUV