Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV

Zbigniew, 9 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia automatyczna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Słabe wyciszenie
4,0
Całokształt
Samochodem jeździ się przyjemnie. Zaskakuje komfortem prowadzenia i dynamiką. Auto idealne do miasta, gdyż powyżej 100 km/h robi się coraz głośniej. Powyżej 140 jest juz zdecydowanie za głośno. Dynamika przy prędkościach autostradowych wyraźnie spada. Średnie spalanie po 3000 km to 10l, znacznie odbiega od danych katalogowych ale ma to się zmienić po dotarciu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny i w zestawieniu z automatem rewelacyjnie reaguje na dodanie gazu. Przy przyspieszaniu wydaje charakterystyczny pomruk prawie jak V6.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia to najlepszy element tego auta. Zmienia biegi płynnie, bez szarpnięć i zwłoki. Charakterystyka zmian jest zależna od szybkości i głębokości wciskania pedału przyspieszenia.
5,0
Układ jezdny
Wystarczająco sztywne na bezpieczne pokonywanie ostrych zakrętów i komfortowe aby nie czuć większości dziur na naszych drogach. Dobre tłumienie nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zastrzeżeń. Dzięki kompletowi czujników i kamerce cofania jest dobrze.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Siedzenia są wygodne, zakres regulacji wystarczający. Przeciętna nawigacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dotąd nikt nie narzeka. Pozycja za kierownicą bardzo komfortowa.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h jest bardzo dobrze, jednak powyżej do kabiny dochodzą spore szumy wiatru i hałas od kół. Właściwie dłuższa jazda powyżej 140 km/h jest męcząca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt mały przebieg aby coś napisać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość materiałów bardzo wysoka, w wersji Skypassion na poziomie klasy premium. Cena adekwatna do jakości i otrzymanego wyposażenia plus Made in Japan.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg aby coś napisać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt mały przebieg aby coś napisać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 I SUV