Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV

Mietek, 10 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : cudowna automatyczna skrzynia biegów - moja pierwsza i już tylko automat w następnych samochodach. Superwygodny fotel i miejsce kierowcy oraz ergonomia tego miejsca !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : pływa po drodze >140km/h
Karoseria : słabe i długie usuwanie zaparowań szyb i lusterek
Układ hamulcowy : miekkie hamulce główne
4,0
Całokształt
najlepszy mój samochód z około 10 jakie miałem do tej pory. Kupiony w salonie Mazdy jako półroczny potestowy z przebiegiem 8 tys. km. Mój pierwszy automat
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy i w miarę oszczędny silnik benzynowy. Pszczółka.
5,0
Skrzynia biegów
Automat to jest to. Namówił mnie kolega i nie żałuję ! W przyszłości już tylko automat-podobnie było ze skórą 10 lat temu - a po co ? teraz tylko tapicerka skórzana :)
3,0
Układ jezdny
do 140 km.h bardzo dobrze i dobrze ale powyżej to już po bandzie. Samochód pływa po jezdni jest niestabilny trudno go kontrolować przez co jest niebezpieczny. Tu się zawiodłem chociaż to tylko pseudoterenówka z wysokim prześwitem ale jednak...
Komfort
5,0
Widoczność
w mojej wersji full wypas z kamerką cofania i czujnikami bajka
5,0
Ergonomia
miejsce kierowcy takie powinno byż w innych samochodach-lepiej się chyba nie da-fotel marzenie-na każdą odległość. Ale fotel pasażera już dużo gorszy i tylko manualny :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To sekcja gdzie Mazda zatrudniła inżynierów na czarno i chyba za karę - zupełna porażka. W starej ravce odparowanie lusterek i szyb trwało moment w CX5 wszystko jest przezierne dopiero po dojechaniu do celu :( gorzej chyba być nie może
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tyle miejsca ile w małym SUV-ie
3,0
Wyciszenie
przeciętnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali zaskakująco niewiele jak na benzynę w automacie
4,0
Stosunek jakość/cena
za półroczny full wypas 2.0 automat benzyna dałem 125 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 I SUV