Inne
: wszystko stanowi dobrze skrojony kawałek porządnego samochodu
5,0
Całokształt
świetnie wygląda i jeszcze jeżdzi cóż więcej wymagać od samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
po 9tyś silnik się \"ułożył\" teraz na obrotach nie zachowuje się już jak motocyklowy ścigacz \"szlifierka\" jest w miarę elastyczny i nieżle się zbiera
5,0
Skrzynia biegów
mam porównanie z DSG i w niczym jej nie ustępuje
5,0
Układ jezdny
prowadzi jak po sznurku co jak na tak wysoki samochód jest ok!
Komfort
5,0
Widoczność
z każdej strony dobrze wygląda, he,he, do tyłu pomaga kamera a z przodu widać idealnie
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzyma temperaturę, szybko odparowuje i odmraża.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzenie na każdym miejscu to czysta przyjemność najprzyjemniej jednak za kółkiem
4,0
Wyciszenie
przy jeżdzie do 120 km/h jest dobrze , przy prędkościach autostradowych trzeba podkręcić potencjometr radia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedyś przed wielu laty miałem mazdę 626 z motorem 1,8 spalała ok 7,5 l/100 póżniej jezdziłem dieslami ale cx 5-ka zaskoczyła mnie pozytywnie ponieważ wyczytywałem o niej różne głupoty jak to potrafi spalić dużo paliwa, jeżeli 7,7 l/100 jest dużo to co mają powiedzieć ci z BMW lub Audi gdzie spalanie oscyluje w okolicach 12,0l/100. dla mnie jest ok!
4,0
Stosunek jakość/cena
myślę że jest dobry
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem ponad 13 tyś i nic się nie zepsuło to chyba dobrze , doskonale tak trzymać przez następne 150 tysięcy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie stanąłem w lesie, odpala kiedy tylko chcę, i jeszcze jedzie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
[l/100km]