Fajnie wyglądające auto, super wyposażone, ale ciężko nim szybko jechać.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik głośny, mułowaty, dużo pali. Nie wiem na ile to wina AT na ile samego silnika. Do takiego auta 200km to minimum. O jeździe powyżej 140km/h na autostradzie lepiej zapomnieć.
2,0
Skrzynia biegów
Brak trybu sport, normal, eco. Adaptacyjność skrzyni to fikcja. Na autostradzie na drodze wyjazdowej wciskamy gaz i...czekamy, skrzynia redukuje bieg, silnik wyje a my...ledwo jedziemy. Co tu oceniać?
3,0
Układ jezdny
Jazda po nierównościach w wersji 4x4 to bajka, trzyma się jak przyklejony. Zimą pewnie będzie jeszcze fajniej. Nie ma jednak mazdy cx-5 bez kolców. Zawieszenie głośne na nierównych drogach przy prędkościach przepisowych.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest super, kamera cofania sporo pomaga.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. Do gigantów tej kategorii Scenica czy C4 picasso sporo cx brakuje, ale nie jest źle.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje radę. Nawet przy czarnej skórze na siedzeniach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poważny plus auta. Bagażnik spory, miejsca dość.
1,0
Wyciszenie
Cóż to oceniać. Auto jest głośne, przy niskich prędkościach szumią opony, przy dużych silnik i lusterka.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądu trudno oceniać. Paliwo 11l w mieście to sporo, ale auto też waży.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za 140 tys oczekuje czegoś więcej. Mamy fajnie wyglądające auto, dobrze wyposażone, przestronne. Niestety trzeba tym autem jeździć, a wówczas cała radość znika.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno ocenić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno ocenić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
[l/100km]