Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV Facelifting

micko, 5 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 78 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,57
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt - auto broni się jako całość i powinno służyć przez długi czas
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : te lusterka to juz chyba jakias kpina...technologie skyactive, ieloop itd a lusterka wibrują...chociaż w f1 kierowcy mają problem z radiem....:)
4,0
Całokształt
Auto takie jak się spodziewałem - dobre w każdej kategorii, przez to uniwersalne. Kupiłem jako 3 latka po leasingu - za cenę do 100tys zł można było wybrać audi q5 - odpadło bo nie chciałem diesla, benzyny vaga uważam ze problematyczne (olej itp), lexus nx - benzyna duże spalanie, hybryda...-byłaby ok, ale to auto nie ma bagażnika i jest 300kg ciezsze, subaru pali jak smok, glk - kanciate i male, bmw sie nie podoba...pod względem bezawaryjności i designu chyba nr1 - poza premium ciezko cos sensownego co ma koło 190km... minusem jest jakosc wykonania - konsola srodkowa i czesc plastikow jest twarda, troche skrzypi...- nowy model pod tym wzgledem jest znaczaco lepszy. Czy lepszy żeby dopłacić 70tys?dla mnie lepszy o 20tys zł...ale mazda idzie w dobrym kierunku - marka, ktorej auta nie strach kupic jako 3,4 latka...- dopracowana benzyna....bez dpf, wtryskow, dwumas mechatroniki dsg, turbin, kompresorow, adblue, a w instrukcji nie jest napisane ze dolewka 0,5l oleju na 1000km to w granicach normy... i radosc z jazdy - mozna jechac delikatnie i oszczednie, mozna wcisnac i posluchac - mimo wszystko wolnossace 2,5l o wiele lepiej brzmi niz 2.0 z "suszarką"...
Wrażenia
4,0
Silnik
dynamika ok, troche brakuje dźwięku, spalanie 140km/h - 9,5l, miasto - 9-11l, trasa 7l. jest ok. 8 sekund do 100km/h, lepiej niz nowy model...
4,0
Skrzynia biegów
automat klasyczny 6 biegow - jezdzi ok, redukuje ok, szkoda ze nie ma 8 biegow....i autoholda...
4,0
Układ jezdny
jest dobrze, nie mam jakis super odczuć, ale jest pewnie i przewidywalnie. auto zwinne, lekko sie prowadzi, super do miasta;
3,0
Karoseria
wszystkie nowe auta to jakby wydmuszki...blacha cienka, ale to chyba powoli standard. problemow z korozja po 3 latach nie stwierdzilem
Komfort
3,0
Widoczność
jest ok, lusterka duże, troche słaba jakość kamery cofania.
4,0
Ergonomia
- mozna oprzec lokiec o podlokietnik (chyba lepiej niz w nowym modelu) - jest gdzie odlozyc tel, portfel, butelke, schowki ok, - sterowanie klimą intuicyjne - ekran multimediow wysoko, nie trzeba odrywac wzroku, idealne rozwiazanie z pokretłem jak audi i bmw - pamiec foteli powinna byc wyzej na drzwiach, jest za nisko -
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
super szybko wieje cieplo, klima wydajna, tylko nawiewy na tyl moglyby byc
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dobrze - 4 osoby wejda i na wakacje sie zmieszcza z bagażami
3,0
Wyciszenie
niby poprawione polifcie ale... - uszczelki drzwi slabe, - moglyby byc lepsze wytlumienie nadkoli standard. mozna dociszac...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo, olej i filtry - o to chodzilo;
3,0
Stosunek jakość/cena
drogie ta Japonczyki uzywane...- slaba jakosc plastikow i spasowania, ale mechaniczna niezawodnosc; nie ma rzeczy, ktore moga sie popsuc, jest przyjemnosc jazdy wolnossacym silnikiem przy rozsadnych kosztach...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- lusterka troszke wibruja przy wysokich predkosciach - przypadlosc mazdy - linka przenoszenia napedu do sterowania fotela zaczela halasowac -
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, byle bez zmian

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 I SUV Facelifting