Bardzo przyjemny w prowadzeniu i eksploatacji SUV, bezawaryjny, obsługa i komfort użytkowania przypominają BMW X3 (F25), który miałem wcześniej ( a który miał 2 poważne awarie do 90 tys. przebiegu), w kabinie nieco głośno przy dużych prędkościach, ale dramatu nie ma, silnik całkiem ok, ale aż się prosi o turbinę ( samochód zaczął jakby lepiej -żwawiej-jeździć po przekroczeniu 50 tys.) , multimedia ok, zastrzeżenia można mieć do nawigacji , która po aktualizacjach nie jest nadal aktualna. Słaba strona hamulce! Sprzedawany z oponami Toyo, ponoć warto zmienić na inne premium by było lepiej. Brakuje HUDa i elektrycznej klapy bagażnika. Mimo to wg mnie lepszy niż nowa CX5 , którą jeździłem ( w nowej krótsze siedziska foteli, przekonstruowany i przez to za krótki podłokietnik, a samochód z tym samym silnikiem mniej dynamiczny).W tytule opinii przebieg 1000 bo system nie pozwolił na ustawienie rzeczywistego 70000
Wrażenia
5,0
Silnik
wystarcza, trzeba się przyzwyczaić do jazdy bez turbiny, średnie spalanie od początku zakupu przez 70 tys. 10.1l/100 km
5,0
Skrzynia biegów
super, mimo 6 biegów
5,0
Układ jezdny
pewny, przyjemny w prowadzeniu, a przy tym dość komfortowy mimo kół 19'
Komfort
5,0
Widoczność
kamera cofania pomaga i ostrzega przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingów
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy niezbyt drogie co ok 20 tys. km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]