Silnik
: Silnik dobry, przeniesienie napędu dobre.
4,0
Całokształt
Całokształt dobrze, ale jest kilka mankamentów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobry, żwawy, łatwo wchodzi na obroty.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze działający automat-szybko i miękko, bez szarpnięć.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi i dobrze tłumi nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy moim ustawieniu fotela (186 cm), przeszkadzają przednie słupki.
4,0
Ergonomia
Zaledwie dobrze. Psuje sprawę to, że nie wszystkie przyciski obsługi są podświetlone. Ponadto brak chłodzonego schowka oraz zamykania czy otwierania okien z pilota. Zamykanie drzwi od wewnątrz /blokowanie/ rodem z Forda Sierra - klamką. Nawigacja zabudowana fabrycznie to porażka. Gdyby tak dało się wgrać AutoMapę. Mazda ma jeszcze dużo do zrobienia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, a klimatyzacja działa dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra.
4,0
Wyciszenie
Dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko paliwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic, ale to dopiero 5000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - zobaczymy po 20000 lub 40000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]