Szukaj

Oceny Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2017

Podsumowanie 14 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,45
średnia ocena z 14 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2017

4,8
~Bojan
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Dla mnie bajka po przesiadce z vw sharan 2012 r. 1.4 tsi. Narazie mam straszną frajde z jazdy mazdunią. Minusy: brak domykania i otwierania szyb z pilota i elektrycznej klapy bagażnika...ale bez tego da sie żyć,poza tym wiedziałem o tym kupując auto. Plusy: silnik,skrzynia,komfort jazdy,dynamika,wyciszynie,spalanie,wygląd...itd:) to moje 7 auto i pierwsze w którym jestem,tak powiem to...zakochany!!! Rozważałem też zakup Audi Q5 2 literki...
3,6
~micko
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto takie jak się spodziewałem - dobre w każdej kategorii, przez to uniwersalne. Kupiłem jako 3 latka po leasingu - za cenę do 100tys zł można było wybrać audi q5 - odpadło bo nie chciałem diesla, benzyny vaga uważam ze problematyczne (olej itp), lexus nx - benzyna duże spalanie, hybryda...-byłaby ok, ale to auto nie ma bagażnika i jest 300kg ciezsze, subaru pali jak smok, glk - kanciate i male, bmw sie nie podoba...pod względem...
4,9
~jm
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bardzo przyjemny w prowadzeniu i eksploatacji SUV, bezawaryjny, obsługa i komfort użytkowania przypominają BMW X3 (F25), który miałem wcześniej ( a który miał 2 poważne awarie do 90 tys. przebiegu), w kabinie nieco głośno przy dużych prędkościach, ale dramatu nie ma, silnik całkiem ok, ale aż się prosi o turbinę ( samochód zaczął jakby lepiej -żwawiej-jeździć po przekroczeniu 50 tys.) , multimedia ok, zastrzeżenia można mieć do nawigacji ,...
4,9
~piter_biezanow
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
super samochód. na razie żadnych poważniejszych napraw. jedynie eksploatacja. jeżeli chodzi o spalanie to zużycie na wysokości 9l w mieście należy włożyć między bajki. nie szaleję a po mieście wychodzi ok 11l/100km (zima). w trasie ok 9l/100km nie przekraczając 130-140km/h. średnie spalanie 10l/100km. jedyne co mnie drażni to mały zbiornik paliwa (56l) i częste wizyty na stacji paliw.
4,3
~az_pol
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
po 5000 km jest dobrze. Szkoda, że nie ma możliwości otwarcia i zamknięcia szyb z pilota. Latem brakuje chłodzonego schowka. Blokowanie drzwi od wewnątrz klamką jak w Fordzie Sierra z 1991 roku. Nawigacja tragiczna - jak się zapętli to nie można wyjechać, szczególnie na drogach bocznych. Szkoda że nie można wgrać AutoMapy.
4,9
~Paweł
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Brakuje kilku "smaczków" jakie ma konkurencja typu elektrycznie otwierany bagażnik, podświetlenie klamek, nowoczesnego systemu multimediów w porównaniu do innych (ale nie jest źle).. Poza tym mimo wszystko po przejażdżce konkurencyjnymi autami wsiadam do CX-a i jest to coś, że nie zamieniłbym się na inny :) wykonanie, użyte materiały, spasowanie elementów itp. na super poziomie
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~Aleksander
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto może się podobać. Zanim zdecydowałem się na zakup testowałem Outlandera, BMW serii 2 Tourer i oczywiści Mazdę 6 z silnikami 2,0 PB. CX-5 wygrała ze względu na wyposażenie i silnik 2,5 i przyśpieszenie.
4,2
~zbigstan
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Posiadałem Yeti przez 6 lat i przejechałem 110 tys. km, ale przyszedł czas, że "napaliłem" się na Mazdę CX5. CX5 jest autem innym, ale czy lepszym ? Ma maksymalne wyposażenie, ale nie ma tego co miało Yeti: chłodzonych schowków, zamykanie i otwieranie okien zdalnie z pilota kluczyka. Są to pierwsze spostrzeżenia, gdyż jeżdżę dopiero tydzień.
4,4
~abc
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Spalanie bardzo zależy od stylu jazdy. Jeżdżąc "normalnie", moje średnie zużycie waha się między 8 i 9 litrów. Przykładając się tylko nieco bardziej do oszczędzania (spokojne przyspieszanie, prędkość maksymalna nie większa niż 100-110km/h) schodzimy do około 7,5-7,7 litra. Na drogach krajowych, da się jeszcze kolejny litr uszczknąć (rekord to 6,4l, z całego baku oczywiście). Z drugiej strony, przy mroźnej pogodzie i dynamicznej... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
4,4
~Roman
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazda CX-5 I SUV Facelifting