Silnik
: fajny slinik dynamiczny z pazurem i niskim spalaniem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: to auto nie jest zaprojektowane jako fwd
3,0
Całokształt
fajne auto jednak napęd fwd to porażka w wersji 4x4 polecam każdemu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest ok , typowo japoński wysoko obrotowy ma powera
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest kiepska przy na prawdę szybkich zmianach biegów potrafi zazgrzytać
2,0
Układ jezdny
W lecie super. Zakręty ekstra. Wrażliwość na wiatr boczny do 160 ok czyli bardzo dobrze. Jazda zimą DRAMAT!!!! auto nie jest wstanie podjechać na podjazd na który podjeżdżam starą alfą w cenie 1 opony z felgą z mazdy. Mazda cx5 prowadzi się w zimie tylko z napędem 4x4. Opcja fwd jest najgorzej prowadzącym się autem jakie posiadałem ( doświadczenie mam spore 17 aut)
5,0
Karoseria
Brak problemów z lakierem, ładnie spasowana
Komfort
3,0
Widoczność
auto jest sztywne - dzięki czemu dobrze się prowadzi w zakrętach kosztem komfortu - ogólnie jest ok
3,0
Ergonomia
obsługa dotykiem ekranu tylko do 5 km/h to skrajny debilizm - posługiwanie się pokrętłem i przyciskami o wiele bardziej absorbuje uwagę niż potencjalna obsługa dotykowa ekranu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasem coś zaparuje - klima wystarczająca. Brak nawiewów na tylnie siedzenia w aucie za 120000 zł pozostawiam bez komentarza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest super , dużo miejsca również w bagażniku
4,0
Wyciszenie
biorąc po uwagę że to suv jest ok , szum wiatru przy wyższych prędkościach, wyciszenie silnika bdb
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie psuję się , spalanie potrafi być bardzo niskie - średnie na poziomie 7,2 l bez najmniejszego problemu
3,0
Stosunek jakość/cena
auto troszkę siermiężne - zamiast "cup holderów" krążki z pianki jako podkładka, tylko jedno gniazdo zapalniczki w schowku, trzeszczący tunel środkowy, kiepska tapicerka siedzeń
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciągu 100 000km - zapocił się akumulator wyciek kwasu oraz przepaliła się lampka w schowku czyli jednym słowem REWELACJA.
Zapomniałem o fabrycznych tarczach przednich dość szybko się wichrują i łapią bicie po wymianie w aso na akcesoryjne nawiercane brak dalszych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]