Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV Facelifting

bargaw, 6 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : fajny slinik dynamiczny z pazurem i niskim spalaniem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : to auto nie jest zaprojektowane jako fwd
3,0
Całokształt
fajne auto jednak napęd fwd to porażka w wersji 4x4 polecam każdemu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest ok , typowo japoński wysoko obrotowy ma powera
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest kiepska przy na prawdę szybkich zmianach biegów potrafi zazgrzytać
2,0
Układ jezdny
W lecie super. Zakręty ekstra. Wrażliwość na wiatr boczny do 160 ok czyli bardzo dobrze. Jazda zimą DRAMAT!!!! auto nie jest wstanie podjechać na podjazd na który podjeżdżam starą alfą w cenie 1 opony z felgą z mazdy. Mazda cx5 prowadzi się w zimie tylko z napędem 4x4. Opcja fwd jest najgorzej prowadzącym się autem jakie posiadałem ( doświadczenie mam spore 17 aut)
5,0
Karoseria
Brak problemów z lakierem, ładnie spasowana
Komfort
3,0
Widoczność
auto jest sztywne - dzięki czemu dobrze się prowadzi w zakrętach kosztem komfortu - ogólnie jest ok
3,0
Ergonomia
obsługa dotykiem ekranu tylko do 5 km/h to skrajny debilizm - posługiwanie się pokrętłem i przyciskami o wiele bardziej absorbuje uwagę niż potencjalna obsługa dotykowa ekranu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasem coś zaparuje - klima wystarczająca. Brak nawiewów na tylnie siedzenia w aucie za 120000 zł pozostawiam bez komentarza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest super , dużo miejsca również w bagażniku
4,0
Wyciszenie
biorąc po uwagę że to suv jest ok , szum wiatru przy wyższych prędkościach, wyciszenie silnika bdb
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie psuję się , spalanie potrafi być bardzo niskie - średnie na poziomie 7,2 l bez najmniejszego problemu
3,0
Stosunek jakość/cena
auto troszkę siermiężne - zamiast "cup holderów" krążki z pianki jako podkładka, tylko jedno gniazdo zapalniczki w schowku, trzeszczący tunel środkowy, kiepska tapicerka siedzeń
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciągu 100 000km - zapocił się akumulator wyciek kwasu oraz przepaliła się lampka w schowku czyli jednym słowem REWELACJA. Zapomniałem o fabrycznych tarczach przednich dość szybko się wichrują i łapią bicie po wymianie w aso na akcesoryjne nawiercane brak dalszych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 I SUV Facelifting