Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV Facelifting

Paweł, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Poprzedni samochód BMW X3 F25 2.0D aut. przed zakupem wiedziałem o tym że mazda to nie BMW i jakość będzie się różniła Samochód kupiony ze względów ekonomicznych patrząc na koszty utrzymania BMW a mazdy bez porównania. Po zakupie psy przebiegu 90tys wymieniony olej w silniku plus w skrzyni automatycznej całość kosztowała mnie około 1900zł w bmw około 2500zł. Jeśli chodzi o sam samochód jestem miło zaskoczony pod względem spalania auto idealne do jazdy miejskiej i pod miejskiej spalanie od 7.9 do 8.3 więc jak na samochód w automacie z 4X4 i silnikiem benzynowym przyjemny wynik. Jeśli chodzi o dynamikę na jazdę do 140 przyjemnie przyspiesza, skrzynia automatyczna dobrze zmienia biegi chodź na samochód z 2015r 6biegów to mało. Wyciszenie na przyzwoitym poziomie nie odczułem problemów z uszczelkami o których nie którzy mówią że w samochodzie słychać świst, jeśli chodzi o audio i ekran dotykowy ma zawiasy w chłodniejsze dni ale nie jest to uciążliwie, nagłośnienie średniej jakości gdybym wymieniał głośniki napewno pomyślał bym o wygłuszeniu drzwi co pomogło by napewno w wyciszeniu samochodu. Plastiki dobrej jakości nie widać na nich zużycia . Czego mi brakuje w moim samochodzie to kamery cofania ale już zakupiłem a aliexpres z wiązką za 150zl montowaną do lampki tablicy. Dodatkowym plusem w modelach po liftingu jest możliwość motażu aple car play i android auto koszt około 1000zł. Ogólnie samochód prosty jak budowa cepa nie będzie to bmw ani mercedes ale napewno koszty serwisu i prostota silnika uciesza w użytkowaniu. w granicach 80 tyś tyle zapłaciłem za swój samochód ciężko znaleźć bmw z przebiegiem 90tys będzie bliżej 230
Wrażenia
4,0
Silnik
moc wystarczającą na jazdę miejską i podmiejską prosta budowa jako narazie bezproblemowy
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów w automacie trochę z ma mało jak na auto z 2015r, reszta bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze
5,0
Karoseria
narazie bez problemów
Komfort
5,0
Widoczność
dobra
5,0
Ergonomia
bagażnik pojemny, schowek w podłokietniku pojemny fajnie ze jest schowek na okulary
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima fajnie chodzi jedyny minus brak dodatkowych nawiewów w tylnej części pojazdu (z tyłu podłokietnika)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsc wystarczająco na 4 osoby
4,0
Wyciszenie
nie jest zle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
puki co serwis koszty serwisów podstawowych nie drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać narazie nic się nie zepsuło

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 I SUV Facelifting