w samochodzie za 140 tysięcy kabel przy lusterku wstecznym Japończycy owinęli taśmą izolacyjną i nie schowali go w obudowie :-) to jeden z przykładów kilku irytujących niedociągnięć. Sprawdzałem 6 też tak ma :-) Inny przykład to połączenie dobrych materiałów wykończeniowych kokpitu z twardymi plastikami (niezbyt fajnymi) miejsca łączeń niezbyt fajnie wyglądają - czasem 4 elementy łączą się "na widoku" jak puzle.
Wrażenia
5,0
Silnik
ciekawy benzyniak. Faktycznie czuje się podwyższony moment w związku z wysokim stopniem sprężania 14:1. Nawet nie wciąga za dużo paliwa :-)
5,0
Skrzynia biegów
Fajna dokładna - tak a jak powinna być :-)
5,0
Układ jezdny
Przyjemność na 100%. Duże kołą, wysoki prześwit. Cichy do pewnej prędkości...
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
jak to u Japończyków ;-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak mi kanałów nawiewu na tył. Dziwne bo jest w tym samochodzie konkretny i dobrze obudowany kanał środkowy i jest gdzie to włożyć. Nic - goła ściana. Przez to klimatyzacja w upalne dni z przodu daje czadu cały czas, praktycznie nie zwalnia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, ergonomia - fajnie się prowadzi :-) i nie ocieram się łokciem z pasażerem :-)
4,0
Wyciszenie
do pewnej prędkości dobrze...potem już szumi 130 km/h - ale to w końcu spore auto i czoło ma spore opory. Ujdzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ładnie pali. Koszty serwisu zobaczymy później.
4,0
Stosunek jakość/cena
piękna sylwetka, 80% materiałów super, ale 20% nadal z innej epoki. Generalnie dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
[l/100km]