Szukaj

Oceny Mazda CX-5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Mazda CX-5

3,9
~Bartosz Czuba
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Moja druga mazda. 6 z 2017 roku zrobiłem 30 000 km bez problemu. Wiedziałem co kupuję. W pierwszych dniach było super do momentu upierdliwych awarii i-stop. Serwis olał temat drugi raz próbował mnie zbyć ładowaniem akumulatora, zobaczymy po 3 wizycie. Zawieszenie stuka. Odnoszę wrażenie że serwis wyszedł z założenia że kasa zapłacona więc można odpuścić temat niech się gość buja. Generalnie na dzisiaj nie polecam. Może zmienię zdanie po...
5,0
~pieczarka
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto w sam raz dla rodziny 2 + 1 z psem. Fajnie wyposażone i bardzo fajnie wygląda, szczególnie z przyciemnianymi szybami i na 19 calowych alu (wszystko fabryczne). Niesamowicie dobre automatyczne światła full LED + asystent (samoczynnie przełącza na drogowe w nocy) + doświetlanie zakrętów. Jakość materiałów jest na świetnym poziomie. Generalnie jak na ten segment, to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Świetny wóz za rozsądne pieniądze,...
5,0
~madziarz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mam Mazde CX-5 2.0 165 KM z 2022 r. (manual). Obecnie przejechałem około 27k km. Tryb jazdy to uogólniając 1/3 miasta, 1/3 trasy podmiejskie i 1/3 trasy szybkiego ruchu. Ogólne wrażenia są jak najbardziej pozytywny. Auta najlepiej się sprawdza na miasto oraz trasy podmiejskie, a moim zdaniem w szczególności na trasach "szybkiego ruchu". Do legalnych prędkości jest naprawdę wystarczająca dynamicznie i oszczędnie. Niskie spalania -im dalsze...
3,8
~Adamo
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Jestem posiadaczem Mazdy CX-5 od ponad roku. Obsługa samochodu częściej rozczarowuje niż zachwyca. Jeśli ktoś przesiadł się z samochodu z turbiną na silnik wolnossący może mieć traumatyczne wspomnienia z eksploatacji CX-5. 2500 cm3 i 194 KM mocy w ogóle nie przekłada się na osiągi. Samochód w czasie przyspieszania wyje, mnóstwo pali a przyrost prędkości jest znikomy. Strasznie irytująca jest obsługa wbudowanego radia gdzie ekran dotykowy po...
4,8
~Wojtek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Samochód użytkowany w aktywnej turystyce, 75% autostrady - zwykle z nartami w boxie dachowym lub rowerami na haku, 25% miasto. Zakupiony w sposób przemyślany pod w/w funkcje. Kocham to auto, jego estetykę, jakość wykonania i parametry użytkowe. Uszyty pod moje wymagania. Mam drugi samochód do miasta. Pozbędę się go bo stoi nieużywany. Drobne uciążliwości: brak podgrzewanej szyby przedniej, przycisk wyboru kamer po lewej stronie pod kierownicą...
4,4
~KenLee
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Mazda CX-5 jest jak wielka beczka miodu z łyżką dziegciu w postaci słabej powłoki lakierniczej Soul Red Crystal. Bardzo dobrze jeździ, nie psuje się, ma świetne wnętrze, łatwo się ją serwisuje samodzielnie i tylko ilość odprysków (głównie na masce) przypomina, że nie ma rzeczy idealnych. Mimo tego nie żałuję zakupu i zamierzam nią jeździć jeszcze bardzo długo.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
8,4
l/100km
8,9
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~kainbers
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Samochód, pomimo upływu 7 lat od debiutu na rynku, wciąż przyciąga uwagę. Od prawie dwóch lat jestem jego właścicielem - kupiłem go jako nowe auto z salonu i od tego czasu służy mi zarówno na co dzień, jak i w podróżach długodystansowych. Choć nie jest to wersja wyposażona w najnowocześniejsze gadżety to zawiera ona wszystko, co niezbędne do codziennego użytku a posiadam niezbyt bogatą wersję.
4,9
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Bardzo fajne autko, jest to mój pierwszy SUV ale przed kupnem nowego auta odwiedziłem praktycznie każdy salon (włącznie z markami premium) i jeśli chodzi o stosunek cena do jakości i tego co oferuje to Mazda jest nie do pobicia. Oczywiście są jeszcze lepiej wykonane i wyposażone ale to tylko marki premium i oczywiście min 100tys więcej do zapłaty
3,8
~Andy Em
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Toporna skrzynia biegów, czuć jak biegi się zmieniają, to uuuu, uuuuu, jest słabe. I nie rozumiem jak w aucie za tyle pieniędzy, z kamerami 360 można bylo zaoszczędzić na paru czujnikach na krawędziach zderzaków.
4,9
~Zbych
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
2.5 turbo bez start stop!Przyjemne autko zwłaszcza w wersji signature 4x4 z maksymalnym możliwym wyposazeniem.Ściągnąłem pod siebie ze us and a:). Skóry, wentyle, grzane fotele przód i tył plus kierownica, bose, head up prawdziwy a nie jakaś gówniana szybka, czarna podsufitka, szyber, elektryczna klapa itp. przyjemny do jazdy.
Mazda CX-5