Działa tak jak powinien działać silnik bez turbiny więc jest ok. Jak mocno docisnąć to nawet się zbiera.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest przestarzała i trochę żyje własnym życiem zwłaszcza w terenach górskich. Poza tym z powodu zbyt małej liczby przełożeń powyżej 120 km/h robi się głośno.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu
2,0
Karoseria
aluminiowe listwy podszybia odbarwiły się po nałożeniu powłoki ceramicznej rekomendowanej przez mazdę. Co prawda z tego co wiem to zdarzyło się to w tylko w moim egzemplarzu i jak na razie mazda nie poczuwa się do odpowiedzialności...
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu ok, z tyłu średnio ale to wiedziałem przed zakupem. Głośno powyżej 120 km/h
4,0
Ergonomia
W normie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze ale z tyłu trochę ciasno.
3,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie trudno powiedzieć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogo jak na podobną jakość w konkurencji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez uwag ale to dopiero 12000 km. Odbarwione listwy podszybia...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
[l/100km]