piękna linia, wnętrze premium (pomimo materiałowych foteli - obszytych czerwoną nitką - rewelacyjni wygląda), wyciszenie super komfort na mega poziomie( jeździłem Avensisem o 2 klasy niżej oceniam jazdę toyotą,miałem audi A5 -porównywalna jakość z CX30) ale żeby nie było tak kolorowo brakuje mocy. moja ma 186 KM eSka...vX brakuje kopa oczywiście moc przyrasta a szczególnie po przekroczeniu 3500 obrotów czuć że idzie ale przed tym punktem jest bardzo spokojna :). niemniej jednak jest wykończona Premium układ jezdny lepiej się zachowuje niż w A5.
Generalnie kupił bym jeszcze raz to auto, może za 5, 6 lat będzie szybsza, czuć Komfort Jakość i Prestiż. To jest klasa aut Premium.
155 tysięcy zł. za tego rowerosacra może dużo ale klasa premium , 12 lat gwarancji na blachę...... komfort, to kosztuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby być szybszy
5,0
Skrzynia biegów
automat
5,0
Układ jezdny
rewelacja
5,0
Karoseria
piękne przetłoczenia
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super
5,0
Wyciszenie
mega cicho - tylko przy wyprzedzaniu słychać silnik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5-7 litrów zależne od stylu jazdy
5,0
Stosunek jakość/cena
cena wysoka 155 tyś zl to dużo ale jakość jest b. wysoka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
[l/100km]