Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Radosław Klimek, 3 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
3,29
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super praca i zestrojenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Silnik przestaje pracować podczas jazdy
3,0
Całokształt
Dwa razy zwożona na lawecie do serwisu. Żenada, zaczynam żałować
Wrażenia
2,0
Silnik
Mało dynamiczny, dwa razy zatrzymał się na drodze. Na wysokich obrotach uciążliwy hałas w kabinie. Na zimno po odpaleniu pracuje nierówno.
4,0
Skrzynia biegów
OK, ale słabo zestrojona z silnikiem. Na aktywnym tempomacie redukcja o dwa biegi i przyspieszanie jak przy gazie w podłodze. Chałas w kabinie i spalanie do 12l/100km
4,0
Układ jezdny
Tutaj nieźle, bardzo cicho wybiera dziury w jezdni i na prawdę fajnie zachowuje się w zakrętach. Bardzo fajne wyważenie pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia.
4,0
Karoseria
Nie ma się do czego przyczepić. Lakier mógłby być twardszy bo jak domywałem czarne kropki gąbką z koloru Snowflake White to zostały ślady, a na pewno żaden piasek pod gąbkę nie podszedł.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo fajnie. Tradycyjnie tylna szyba mała ale jest kamera. Patrząc w prawo często zagłówek w połączeniu ze słupkiem B staje się dość dużą przeszkodą.
4,0
Ergonomia
Bardzo fajnie
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
No klęska, nawiewy frontalne można tylko włączyć lub wyłączyć, brak regulacji na każdym nawiewie. Ja lubię mieć mocniejszy nawiew od strony drzwi i słabszy po środku, tego nie da się zrobić. Tryb automatyczny klimatyzacji działa całkowicie źle. Chyba, że przeciętny Tojo używa tego zupełnie inaczej niż europejczyk. Włączam tryb auto, przełącza się na nawiewy frontalne, wentylator na maksa i obieg zamknięty. Nawet po 15 minutach nic się nie zmienia. TRYB AUTO W KLIMATYZACJI NIE DZIAŁA W OGÓLE!!!!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest fajnie, nie mam się do czego przyczepić. Jakość adekwatna do ceny.
4,0
Wyciszenie
Bardzo fajne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic drobnego się nie popsuło
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy silnik przestał pracować na drodze, samochód zwieziony na lawecie. Totalna porażka, jestem załamany. 16 letni Peugeot 407 z przebiegiem 600000 nie miał takich problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30