Auto fajnie wyciszone, skrzynia biegów perfekcyjnie pracuje. Wnętrze wykończone na wysokim poziomie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pomimo zastosowanych nowych technologii nie pali tyle co obiecuje producent, nie jest wart dopłaty 10 tys. Lepiej zostać przy wersji G 150 KM i dokupić skrzynię automatyczną. Czasami delikatnie szarpie.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje perfekcyjnie.
5,0
Układ jezdny
Układ zawieszenia fajnie zestrojony, chociaż nie lubi poprzecznych nierówności, odgłosy podczas przejazdu przez nie nie są przyjemne dla ucha.
5,0
Karoseria
Jak narazie wszystko ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie jest dobra, jak w większości nowych aut problemy z widocznością do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Nowy system multimedialny jest prawie perfekcyjny. Wymaga małych poprawek - nie czyta znaków po podłączeniu Apple car.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z ergonomią Mazda ma małe problemy, jeżeli z przodu miejsca jest wystarczająco to na tylnej kanapie pasażerowie będą narzekać. Jak na tą wielkość auta poprószy z tyłu jest ciasno.
4,0
Wyciszenie
Przód wyciszony bardzo dobrze, z tylu trochę gorzej. Ogólne wrażenia pozytywne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zobaczymy za parę lat, jest to nowy model i narazie o kosztach ciężko coś napisać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogie auto jak na tę klasę, jeżeli ktoś się zastanawia to warto zamiast tego silnika wziąć automat.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie obyło się bez usterek, chociaż czasami dobiegają dziwne odgłosy podczas przyspieszania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
[l/100km]