Mały moment obrotowy silnika, beznadziejna obsługa multimediów i nawigacji. dopłaciłbym aby mieć taką obsługę jak w maździe 3. Wpisanie adresu na nawigacji przyprawia mnie o bóle głowy i zazwyczaj rezygnuje z obsługi nawigacji. Wewnętrzna strona tylnych drzwi jest jednocześnie nadkolem co powoduje, że jest ona ciągle brudna i każdemu kto wsiada do tyłu trzeba zwracać uwagę aby uważał co jest niezwykle deprymujące.
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo mały moment obrotowy na niskich obrotach - silnik łatwo zatrzymuje się podczas ruszania. Po roku mam jeszcze problemy z tym mimo doświadzenia w prowadzeniu samochodów ponad 50 lat
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu
3,0
Karoseria
drzwi tylne wewnątrz stanowią nadkole co w tej klasie samochodu jest niedopuszczalne
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobre dodatkowo poprawia manewrować kamera z tyłu i przodu oraz czujniki
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mały bagażnik w porównaniu z hondą civic to przepaść
5,0
Wyciszenie
bardzo bodre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez zarzutu
4,0
Stosunek jakość/cena
w cenie 150 tyś zł można znaleźć bardziej dopracowane samochody
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zarzutu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez zarzutu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
[l/100km]