Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Witold Kosieradzki, 3 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wysoki komfort jazdy i znakomita skrzynia biegów
5,0
Całokształt
Bardzo dobre, udane auto o niebanalnym wyglądzie, bardzo staranie wykończone, dobrymi materiałami. Daje poczucie solidności, pewności i niezawodności oraz wygody. Znakomicie nadaje się do długich podróży. Oszczędne w eksploatacji ( średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym od początku użytkowania to 6,1 l/100 km). Bardzo dobrze wyposażone w akcesoria elektroniczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry, cichy, wystarczająco mocny do zdecydowanych manewrów; ale miewa sekundowe "przerwy" w pracy, jakby wahał się przez chwilę. Przegląd nie usunął tego mankamentu
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita, bardzo precyzyjna, najlepsza z jaką się spotkałem. Zmiany biegów są bardzo płynne, praktycznie niewyczuwalne, jak w dobrym automacie - mam manuala
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Znakomicie się prowadzi, zawieszenie zapewnia duży komfort jazdy.
5,0
Karoseria
Bardzo ładny design, szkoda, że plastiki nie mają metalizowanych wykończeń
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu, bardzo dobra kamera cofania
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok jednak oznakowanie i korzystanie z klawiszy na desce rozdzielczej nie jest komfortowe, wymaga zastanowienia się i oderwania oczu od prowadzenia. To mankament.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mojej Mazdzie 6 klimatyzacja była lepiej zestrojona. Tu automat nie działa precyzyjnie; potrafi być ni z tego ni z owego za chłodno lub za ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Daję pięć gwiazdek trochę na wyrost bo z tyłu przydałoby się odrobinę wiecej miejsca, w bagażniku też
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, w zasadzie słychać tylko opony. Silnik prawie nie słyszalny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik pozwala na stosunkowo niskie zużycie paliwa i to jest widoczna zaleta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wysoka lecz cena niestety również. Moja stosunkowo niska wersja ( druga od dołu) kosztowała mnie tyle ile najwyżej wyposażona Mazda 6 kupiona w 2015. Ten tak silny wzrost ceny jest moim zdanie zdecydowanie za wysoki i nie ma merytorycznego uzasadnia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd nic się nie dzieje poza wspomnianym już w innym punkcie sekundowy "bezdech" silnika od czasu do czasu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje - i dobrze

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30