Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (127)

Pokaż filtry
4,8
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Generalnie - auto dość ciche, żwawe i komfortowe w podróży ( 2 + 1), całkiem dobre audio w standardzie ( w ustawieniach jest opcja - fotel kierowcy, tu jest wyraźna zmiana na plus przy takim ustawieniu:-) ). Bagażnik całkiem ustawny, choć nie za duży. Spalanie - jak to zwykle bywa, zależy od stylu jazdy, całościowo w przebiegu 25tys. km (jazda miejska, trasy ok 50/50) na poziomie ok. 6,5 l/100.
4,4
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ogólne wrażenie jest pozytywne, ale są zastrzeżenia. Samochodem jeżdżę od dokładnie pół roku. Od wyjazdu z salonu byłem już 4 razy w serwisie. I. Niedopracowania/usterki w fabrycznym samochodzie: 1) Bardzo słabo grzała kierownica - wymieniono na nową. 2) Podłokietnik nie chciał się otwierać, wymieniono na nowy. 3) Stuki w okolicach słupka drzwi kierowcy - bardzo uciążliwe. Serwis walczył z tym podczas dwóch wizyt. Problem...
3,6
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto dostała żona z firmy, jest to któreś auto z kolei, które jest we flocie...i kolejny kupiony bubel na kołach. pierwsza rzecz to jakość wykonania wnętrza, szwy na kierownicy ...w sumie ich nie ma, zgłoszone do serwisu a serwis milczy, druga kwestia to silnik a raczej jego spalanie, przy normalnej jeździe w mieście nie ma możliwości zejścia poniżej 10/10.5 litrów na 100km w trasie przy 140 km/h spalanie sięga 11 litrów nawet 12...na...
4,4
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Świetny, komfortowy samochód, dzięki któremu codzienna jazda do pracy stała się znacznie przyjemniejsza. Zrozumiałem o co chodzi w Jinba Ittai. :)
4,3
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mój samochód to wersja z ręczną skrzynią biegów w pełni wyposażona z wyjątkiem oferowanego ogrzewania postojowego, które zastąpiłem elektrycznym ogrzewaniem. Generalnie fajne auto z uciążliwymi mankamentami jak irytujące często źle działające systemy wspomagania kierowcy, których nie można wyciszyć na stałe czy pewne niedociągnięcia w ergonomii. Rzeczywiste spalanie benzyny i rzeczywista użytkowa wielkość bagażnika zdecydowanie niezgodne...
4,6
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto ma kilka drobnych wad, ale ogółem trudno mu cokolwiek zarzucić. Jazda tym samochodem to czysta przyjemność.
4,4
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Największe plusy - piękny wygląd, eleganckie wnętrze, klasyczna ergonomia wnętrza. Największy minus - system dezaktywacji cylindrów, który powoduje wibracje. Komputer robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach co ma miejsce w sytuacjach nieadekwatnych np. przy obrotach w okolicach 1500 i/lub niewielkiej prędkości. W momencie dodania gazu, ale na tyle lekko, że nie wchodzi się w tryb 4 cylindrów, to wibracje są najbardziej...
4,4
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nigdy nie lubiłem opinii krytykujących za wszystko, postaram się takiej nie napisać. Auto ładne w środku i na zewnątrz, ale mam wrażenie, że ma problem ze spasowaniem elementów karoserii, jak również wnętrza; linia deski rozdzielczej przechodzi ładnie w linię drzwi, ale szczelina między deska a drzwiami wygląda tandetnie. Autem się bardzo przyjemnie jeździ, natomiast systemy wspomagające, a szczególnie utrzymanie pasa ruchu działa fatalnie....
4,2
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto skrojone na mnie - emeryta, który toczy się spokojnie i w ciszy 120 km/h. Do tego nadaje się najlepiej. Te czasy, kiedy szalałem w terenie albo robiłem dzienne przebiegi powyżej 1000 km z przeciętną 100 km/h niestety bezpowrotnie minęły. A dzisiaj żona powiedziała "wiesz, jak jeździłeś tym turbodoładowanym dieslem to słyszałam cię od końca ulicy a teraz to nawet kot nie słyszy jak wjeżdżasz do garażu"
4,9
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda właśnie przeszła swój chrzest bojowy. Odbyła objazd po części Europy. W niespełna 3 tygodnie zrobiła 4027 km. Spisywała się świetnie. Średnie zużycie przez całą podróż, wg wskazań komputera - 7,4 l/100km. Podróżowały dwie osoby, ale bagażnik i tylne siedzenia były załadowane. Subiektywne odczucia: dobry komfort podróży, dobre wyciszenie, rozsądne zużycie paliwa. Jadąc przez Niemcy i gnając auto 150-160 km/h pokazywała zużycie 9,5...
Mazda CX-30