Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

Dawid, 14 godzin temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,50
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nic mnie aż tak pozytywnie nie zaskoczyło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak.
3,0
Całokształt
Średnio.
Wrażenia
4,0
Silnik
Coś się dzieje dopiero na bardzo wysokich obrotach.
2,0
Skrzynia biegów
Jedynka i wsteczny czasami nie chcą wskoczyć.
4,0
Układ jezdny
Brak progresywnego wspomagania przy parkowaniu.
5,0
Karoseria
Ładna.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterko zewnętrzne kierowcy lekko wibruje na autostradzie.
2,0
Ergonomia
Za mało kieszeni na konsoli centralnej, przy drążku skrzyni biegów.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kilka lat za konkurencją. Plus za fizyczne przyciski.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce jest, ale fotel kierowcy mało wygodny.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, ale zawsze może być lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na ten moment ok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ok.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-30