Układ hamulcowy
: Skrzypiące zaciski hamulcowe podczas zwalniania hamulca
4,0
Całokształt
Na plus wyposażenie , dobra jednostka napędowa bez durnych ECO udziwnień , ergonomia i wygląd - niepowtarzalny design . Dobre nagłośnienie BOSE i kompatybilność z CarPlay / Google . Auto dla żony , kufer daje radę na miejskie poruszanie się
Wrażenia
5,0
Silnik
Jednostka bez turbiny , jednak po wkręceniu na wyższe obroty daje radę
5,0
Skrzynia biegów
Całkiem płynnie , bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Na razie bez zarzutów
4,0
Karoseria
Strasznie miękki lakier … ale podobno UE wymusiła na wszystkich taką cienką warstwę lakieru …
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszytko intuicyjne i pod ręką , bez wydziwień , zdecydowanie na plus !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów , ładnie chłodzi klima i zimą szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu okay , z tyłu na 2 osoby też komfortowo
5,0
Wyciszenie
Jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie na gwarancji :) , ale części eksploatacyjne/ przeglądy ta sama półka co np. VW generalnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być tańszy …jednak z pewnością cło i transport robi swoje ( produkowana w Japonii)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Np. Frustrujące „skrzypiące” zaciski klocków przy powolnym zwalnianiu hamulca podczas ruszania (podobno te mazdy tak mają ), np. VW nie ma
Takiego problemu . Kierownica śliska , trzeba mocno trzymać podczas manewrowania , niby pierdoła - ale wystarczy zmienić materiał obszycia, by kierowca czuł się komfortowo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
[l/100km]